Det nemmeste er at sende 3D filen men, hvis I ikke har et program til at håndtere den nytter det ikke noget.
Jeg kan måske i løbet af uge få tid til at lave arbejdstegningen og sende den.
Adapter pladen (og gearkassens udformning) ændre sig alt efter om det er R4 eller WBX pga. starterens placering.
Regn med at motoren skal have +130hk for at trække gearingen ordenligt eller moment ala en TDI.
Og igen...
Denne ombygning er ikke for folk med begænset tid eller evner, så er det sagt :-)
Sammen med gearkasseombygningen kan jeg anbefale en komplet ombygning af skiftemekanikken, enten til kabeltræk (som jeg er ved) eller tilpasning af skiftemekanismen fra en luftkølet model.
Her er lidt fra en tysker:
http://vwt3fordv6.web-log.nl/vw_t3_pickup_ombouw_naar_/files/renault_unigetriebe_umbaubeschreibung.pdfJeg har efterfølgende talt med tyskeren og han anbefaler at drivflanger sidder på linje med baghjulene for at undgå systematiske fejl, hvilket betyder man skal flytte vangen som gearkassen sidder på.
Det er rent styrkemæssigt ikke noget problem, da vangens opgave stort set kun er at holde gearkassen.
Jeg har rykket min og kørt med det i flere år uden problemer, dog er den ikke blevet synet med det endnu.