T3 Fora.. > T3'ens ABC.

Nye T3 ejere med et par tekniske spm

(1/2) > >>

Julie:
Hejsa,

Håber jeg har begivet mig ind i det rette fora...
[attachment id=1 msg=126399][attachment id=1 msg=126399]
Vi er så småt ved at være klar til vores første rigtige prøvetur i vores nyerhvervede Transporter, Westfalia model. Er dog støt på et par tekniske ting vi er lidt usikre på og ikke har held med at Google os frem til, så måske nogen af jer kan hjælpe os.

- Vi er usikre på hvad denne beholder (se billede) ved siden af olietanken er til? Den har et vandsymbol på.

- vi er derudover i tvivl om hvordan man tømmer vandet brugt i vandhanen. Under vognen findes i hver side en sådan (se billede). Er det dem som man kan tømme vand fra eller hvad præcis er de til?

Glæder os til at høre fra nogen af jer.
Hilsen Julie

Julie:
Hmm det har åbenbart drillet lidt med upload af billeder. Håber det gir mening alligevel.

Milos camperbus:
Spildvandstanken er nok ikke så farlig at prøve sig lidt frem med.

En t3 har vist 16 liter kølevand. Foran sidder køleren, og i motorrummet sidder vandbeholderen. Fra den går der en lille slange hen til den beholder du viser billeder af. Det er også en vandbeholder. Når alt er som det skal være (højden mellem de to tanke) kan du nøjes  med at fylde vand efter i den der er super nem at komme til bag nummerpladen. Så udligner den selv hver gang den har været varm :-)

jensjakob:
Vandbeholderen inde i motorrummet skal være helt fyldt, og overflow-beholderen bag klappen skal være fyldt mellem de 2 mærker.

Milos camperbus:
Jeg prøver ellers at fylde den bageste helt op hver gang, så der er noget at tage af, men uden held hver gang ???  ;D ;D

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version