T3 Fora.. > Syncro Fora

Mit spær lever sig eget liv

<< < (2/3) > >>

jbjerrum:
På Røde Mor har slangerne samme farve, som den halvdel af aktuatoren, de skal sidde på - altså en blå og en sort... Prøv at tørre slangen af og se, om det er den rigtige placering....

Mølle:

--- Citat fra: "jbjerrum" ---På Røde Mor har slangerne samme farve, som den halvdel af aktuatoren, de skal sidde på - altså en blå og en sort... Prøv at tørre slangen af og se, om det er den rigtige placering....
--- Afslutning på citat ---


De kan være blevet byttet rundt et andet sted end ved aktuatoren, så den idiotsikre måde er stadig at tjekke hvor der er vacum... Jeppes råd er dog stadig en god rettesnor...

mudpool:
Så fik jeg tid til at rode lidt med bilen igen, umiddelbart sidder slangerne rigtigt blå/sort, men jeg kan ikke rigtigt mærke noget vacum når jeg har pillet slangerne af.
Og så sidder akkuatoren så jeg ikke kan få skruerne ud pga. akslen - er det normalt eller er der noget der vender forkert?

Nå men jeg fik løsnet spæret med en masse WD40 og lidt massage. Men der er stadig noget der ikke er som kræver at der skal gåes mere i dybden.

@Dennis - Ja det er muligt at vi skal lave en skrue weekend, jeg vender tilbage.

//Bent

BlackChart:
Der er noget der vender forkert...

På den jeg har pillet ved har møtrikkerne siddet ned mod akslen og skruerne kom så i og af på den anden side...

Mølle:
Din aktuator vender rigtigt.. pil trækakslen af, eller løsn konsollen via de to små m6 bolte..

Når du har de lange m4 bolte ude kan du blive lidt klogere på vacum systemets funktion ved at have en hjælper, som aktiverer knappen inde i bilen.. husk at motoren skal være startet for at have vacum..  vi glæder os til at følge med..

vh. Erik

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version