Forfatter Emne: En lille munter historie fra T3 verden  (Læst 720 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Jes

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 963
    • Vis profil
  • T3 model: Syncro årg. 1985
En lille munter historie fra T3 verden
« Dato: 06. Oktober 2011 kl: 19:09:28 »
Havde en rar oplevelse her i Søndag´s . Først lidt historie.
Hentede en Syncro i Sverige i April. Da jeg så kører ombord på færgen hjem, parkerer jeg bag ved en ny svensk registreret autocamper. Jeg har lige slukket bil og trådt ud , da manden i autocamperen kommer rimelig målbevist hen imod mig. Tænker lige først, at jeg holder nok for tæt på hans autocamper. Men nej, jeg holdte jo i en T3  :D Det var den, han ville se. 10 sekunder senere fortæller han ( på dansk ), at han også har en rigtig camper der hjemme, nemlig en T3 kaldet Bruno. Så de 4 timer ombord på færgen hjem, gik med snakken om stort og småt,en rigtig hyggelig færge tur. Vi byttede tlf nr, og blev enig om at give et kald hvis en af os landede i DK / S.
Havde / har en stille tank om en Sverigs tur i 2012. Så for en 2-3 uger siden ringer Thorkild, og fortæller, at han måske skulle til Hobro, og kigge på et hævetag til hans T3. Det viser sig så, at være det hævetag der hørte til den bil, som jeg har købt til dele af HolmHobro.
Så i Søndag´s bakker der en stor ny svensk autocamper op i indkørelsen.
Thorkild og hans kone var nemlig på en lille tur i Danmark, og skulle så lige have hævetaget med retur til Sverig  :wink:
Det var en dejlig afbrydelse fra flislægning. Så vi fik en god times snak om løst og fast. Og lidt T3 snak sneg der sig vist også ind :wink:
Så nu snorer tankerne endnu mere om en lille tur Sverige.

Mvh Jes
Tlf 0045 40332205
T3-klub medlem nr 134.
Syncro 1.9 DG 1985 allrounder.
Unimog 411.110 Kabriole. Årg.1959
If you can dream it.   You can have it :-)

Offline dennis

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.265
    • Vis profil
En lille munter historie fra T3 verden
« Svar #1 Dato: 06. Oktober 2011 kl: 20:54:33 »
Har også haft en rar oplevelse.......

Jeg kommer bragende til det lokale supermarked. Bragende fordi min udstødning på dette tidspunkt sendte al lyden ud gennem røret som var knækket før lydpotten.

 Jeg svingede ind i en bås og slukkede motoren.

Et midaldrende ægtepar kom også målrettet hen imod "Volkejeep`n". De kiggede mig fast i øjnene og udbrød: "er du ikke sød at starte den igen?" Jeg reagerede ikke lige med det samme, så nok lidt fjoget ud. Så damen gentog: "Er du ikke lige sød og starte motoren igen?" Joeøøh det kan jeg da godt... "Volken" blev slået igang og hun bragede sin skønne wbx tomgang ud over pladsen. Konen sagde: "Vil du ikke lige gi den noget gas?" Jooæææææh Det kan jeg da godt.

Ægteparret så helt salige ud og krammede hinanden og kyssede, så hinanden dybt i øjnene. Så sagde manden, stadig med konen i sin favn" Det er fordi vi da vi mødte hinanden havde jeg også en utæt udstødning på min daværende t3"

Så forstod jeg bedre og gav dem en gas salut, slukkede motoren og lod dem stå i fred med hylende øren og en favnfuld kærlighed........
Med VWenlig hilsen Dennis Manniche

"Volkejeep`n"
SUBARU Powered
vw caravelle syncro 87

Need SEX...... no no I got WBX


Hotline: 61396688

Offline BlackChart

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 8.027
    • Vis profil
En lille munter historie fra T3 verden
« Svar #2 Dato: 06. Oktober 2011 kl: 20:59:50 »
Har selv haft en oplevelse lidt derhenad på job i denne uge...

Pga. ukampdygtig Citroën har jeg været kørende i Højben på arbejde nogle dage, forleden kom så en af kollegaerne og spurgte om jeg kun havde den bil fordi det var hvad jeg havde råd til?!
Blev lidt paf og vidste ikke helt hvad jeg skulle sige til at starte med, men fik "fremstammet" at nej det var skam min "hobby"...
Og SÅ startede lavinen, han har selv engang for år tilbage kørt T3 doka og savnede den, han kunne fortælle en masse røvere hvorefter han pludselig siger: "Kender du ham i Vester Aaby på Fyn?!" (Thing)

Resultatet af vores "lille" snak (som faktisk fortsatte lidt idag fordi han tilfældigvis havde været forbi Thing i lastbilen idag) er at han nok ender med at blive en ny i vores fællesskab :)
Mvh. Morten Trab

Daily Driver - \'96 BMW 323i Sedan

Offline Aran

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.931
    • Vis profil
En lille munter historie fra T3 verden
« Svar #3 Dato: 06. Oktober 2011 kl: 21:33:11 »
Jaah, det er STÆRKT vanedannende. Og man får sgu også abstinenser, når man ingen har.
( Nybagt T3 ejer igen, men "kun" skala 1:25 )
Hvem ved ???

Offline jbjerrum

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.737
    • Vis profil
  • T3 model: T3 Syncro DJ - “Den Røde Løber”
  • By: Kongernes Nordsjælland
En lille munter historie fra T3 verden
« Svar #4 Dato: 07. Oktober 2011 kl: 01:21:17 »
Vi var et smut på Samsø denne sommer og kom kun lige netop med ind på det yderste af vogndækket, sammen med en spritny Audi Cabriolet ved siden af os..

Jeg kiggede "ned" på Audi'en gennem den åbne siderude i Røde Mor og tænkte forsigtigt "dejlig bil til sommervejret", da mine tanker blev flænset i stykker af fruen i Audiens passagersæde. Hun hylede som en luftalarm ud over hele vogndækket: "Hoooold op en lækker bil I har", samtidigt med begge hænder signalerede thumbs up...

Ny Audi Cabriolet vs Røde Mor... Hvem vinder lækkerheds-dysten...??  ;-)
God hilsen, Jeppe B ;-)
Mob.: 22823082 sms 24/7/365

En T3 om dagen holder doktoren væk... ;)