Forfatter Emne: Funnet en Syncro \'88, bør jeg købe?  (Læst 1977 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Rollenlager

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 454
    • Vis profil
  • By: 2730 Herlev
Funnet en Syncro \'88, bør jeg købe?
« Dato: 22. Juni 2009 kl: 15:06:26 »
Det absolut mest tidskrævende arbejde er plade-arbejde, så først tjekker du at bilen er rimeligt sund på de steder hvor det er mest besværligt at komme til ( Under bilen, hovedvanger, traverserne bag forhjulene, bunden over forhjulsophænget, vangen og pladen bag lydpotten) lyder motoren godt ? er der olie over det hele i motorrummet og ned af motoren må du regne med at der skal ofres lidt tid her.... Spær må en anden råde om, da jeg ikke har haft en Syncro, men bilerne har jo de samme skavanker selv om de kun trækker på to hjul  :lol:  når bilen er synet inden for et års tid må vi jo regne med at hjulophæng er i orden og at bremserør m.m. er acceptable. Prisen er visk god uanset hvor du havde fundet den bil, også selv om den har et par røde pletter hist og her, bare de sidder rigtigt  :lol:

Mvh.  Leif
Hopla...... hvor det kører !!!!! .......Kørte....!!!!!

Offline KHSalvesen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.105
    • Vis profil
Funnet en Syncro \'88, bør jeg købe?
« Svar #1 Dato: 22. Juni 2009 kl: 16:56:22 »
Måske det ville være relevant at stille spørgsmålet her. ? http://www.vwbus.no/forum/

De er da Næsten ligeså flinke som vi er. :lol:

Kurt
Kurt - 25115788

PARKHAVE

  • Gæst
Funnet en Syncro \'88, bør jeg købe?
« Svar #2 Dato: 22. Juni 2009 kl: 17:38:33 »
Men sikkert ikke så alvidende :shock:  :wink:  :wink:

Jeg synes det er en cadeau til sitet her at der kommer folk til fra udlandet. Der må jo være noget der trækker.

Held og lykke med indkøb af din syncro.
ps. jeg mener der har været en tråd eller to om netop skifte mekanismen til spær, prøv søg-funktionen og "spær"

Offline KHSalvesen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.105
    • Vis profil
Kurt - 25115788