0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Uhu...det betyder OK til R4I i biler med Diesel typegodkendelse.2E hvis man vil betale ekstra afgift... hvad den så måtte være..Det har ellers krævet en DJ typegodkendelse at lægge 2E i...Jeg læser måske brev teksten lidt offensivt..
Det er jo fantastisk så er det bare at skrive til smc og få en tilkendegivelse også en Subaru i numsen
Citat fra: "Alp" post=121858Uhu...det betyder OK til R4I i biler med Diesel typegodkendelse.2E hvis man vil betale ekstra afgift... hvad den så måtte være..Det har ellers krævet en DJ typegodkendelse at lægge 2E i...Jeg læser måske brev teksten lidt offensivt.. Det har altid været muligt at lægge 2E i alle t3-ere (med den nye type bremser) idet de alle har samme bremser.. det der driller er Skat i forbindelse 20% reglen. og den er der ikke ændret på.. mere end 20 % forøgelse i forhold til hvad bilen er godkendt til, så skal der betales ny... helt ny afgift...
Citat fra: "Erik" post=121865Citat fra: "Alp" post=121858Uhu...det betyder OK til R4I i biler med Diesel typegodkendelse.2E hvis man vil betale ekstra afgift... hvad den så måtte være..Det har ellers krævet en DJ typegodkendelse at lægge 2E i...Jeg læser måske brev teksten lidt offensivt.. Det har altid været muligt at lægge 2E i alle t3-ere (med den nye type bremser) idet de alle har samme bremser.. det der driller er Skat i forbindelse 20% reglen. og den er der ikke ændret på.. mere end 20 % forøgelse i forhold til hvad bilen er godkendt til, så skal der betales ny... helt ny afgift...Dvs: ombygningsomkostninge + ny fuld afgift, som godt kunne være 15K, medmindre Skat kigger for meget priser på G&G og DbaTil gengæld bliver vægtafgiften væsentligt lavere
Citat fra: "Alp" post=121872Citat fra: "Erik" post=121865Citat fra: "Alp" post=121858Uhu...det betyder OK til R4I i biler med Diesel typegodkendelse.2E hvis man vil betale ekstra afgift... hvad den så måtte være..Det har ellers krævet en DJ typegodkendelse at lægge 2E i...Jeg læser måske brev teksten lidt offensivt.. Det har altid været muligt at lægge 2E i alle t3-ere (med den nye type bremser) idet de alle har samme bremser.. det der driller er Skat i forbindelse 20% reglen. og den er der ikke ændret på.. mere end 20 % forøgelse i forhold til hvad bilen er godkendt til, så skal der betales ny... helt ny afgift...Dvs: ombygningsomkostninge + ny fuld afgift, som godt kunne være 15K, medmindre Skat kigger for meget priser på G&G og DbaTil gengæld bliver vægtafgiften væsentligt lavereDu kan være ganske rolig.. Skat kender både GogG, dba og T3nettet... så det er svært at diskutere med dem... og det er fuld ny afgift -altså samme som hvis du lige importerede den fra udlandet.. ingen forståelse for at der er betalt afgift en gang... IDIOTI....