Forfatter Emne: Personbil købes  (Læst 8040 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline lagoni

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.115
    • Vis profil
Personbil købes
« Svar #15 Dato: 16. Juni 2009 kl: 05:02:08 »
Det ser ud som en rigtig flot Corolla Hinze, men ja, det er et pænt stykke over budgettet  :wink:

Bos1, tak for linket, men du har nok overset at jeg linker til samme side i et tidligere indlæg i tråden  :lol:

4000 om året er ok i vægtafgift. Tror jeg...  mumle...  regne...   hmmm...  det bli'r vel heller ikke meget billigere...  har ikke undersøgt det...
Donationer kan indsættes på regnr.: 5396 kontonr.: 0523319

Offline bos1

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.173
    • Vis profil
Personbil købes
« Svar #16 Dato: 16. Juni 2009 kl: 07:37:59 »
Citat fra: "lagoni"

Bos1, tak for linket, men du har nok overset at jeg linker til samme side i et tidligere indlæg i tråden  :lol:



jo det kunne se sådan ud  :D

men så skulle det være til at få øje på  :lol:
vw passat 35i b3 2,0 16v GT variant
vw vento 1,8 clx 1996
tosse team syd
ja jeg har svært ved at tage en beslutning
hakuna matata
tlf 26476966

Offline lagoni

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.115
    • Vis profil
Personbil købes
« Svar #17 Dato: 20. Juni 2009 kl: 14:53:30 »
Jeg har set på et par køretøjer, men intet er afgjort endnu, så kom glad med jeres bud  :D
Donationer kan indsættes på regnr.: 5396 kontonr.: 0523319

Offline Borre

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 313
    • Vis profil
Personbil købes
« Svar #18 Dato: 20. Juni 2009 kl: 15:08:52 »
Du kunne prøve at maile "den ukendte". Jeg har, fra upålidelig kilde, at han vist har en Hitlercykel af ældre model på hånden.
Yes!! Jeg har fået en T3\'er igen!

Offline lagoni

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.115
    • Vis profil
Personbil købes
« Svar #19 Dato: 20. Juni 2009 kl: 15:11:11 »
Håber sgu ikke det er en cykel! Men ellers er jeg wayyyy  ahead of you  :lol:
Donationer kan indsættes på regnr.: 5396 kontonr.: 0523319

PARKHAVE

  • Gæst
Personbil købes
« Svar #20 Dato: 21. Juni 2009 kl: 12:44:50 »
Jeg har en rigtig træls xantia stående med plader på. der er min . 15 mdr. til syn, men klonklyde fra højre forhjul + lækkende væske samme sted og gaskuglerne er sikkert tomme . Hydraulik rørerne er ringe flere steder og skiftet andre steder.
3500 afhentet som skrotbil med nr. plader og incl. omregistrering.
Pæn kabine, går godt i motor gear.

Ja ja, du sagde ingen franske, men det værste man kan få er jo et nej :lol:  :lol:

Når djursland er kommet til hægterne igen , er han sikkert vild med at arbejde på sådan en :wink:  :wink:  :wink:

Offline lagoni

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.115
    • Vis profil
Personbil købes
« Svar #21 Dato: 21. Juni 2009 kl: 13:23:22 »
Jeg vil jo ikke være fanatisk, og jeg har da f.eks. også set på Arans Volvo som jo er udstyret med en Renault motor.

Men alligevel, Pænt nej tak  :wink:
Donationer kan indsættes på regnr.: 5396 kontonr.: 0523319

PARKHAVE

  • Gæst
Personbil købes
« Svar #22 Dato: 21. Juni 2009 kl: 17:19:16 »
Hæ Hæ, det er vist også kun indtrufne omstændigheder der gør at jeg selv kører i den de næste par uger. (venter på afgørelse fra told/skvat på en bmw).
Men jeg var faktisk ude efter en xantia - blot modellen med v6 og tomatgear, men opgav pga. en efter sigende ubændig tørst i sådan en.

PARKHAVE

  • Gæst
Personbil købes
« Svar #23 Dato: 21. Juni 2009 kl: 23:26:40 »
PM sendt

Offline lagoni

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.115
    • Vis profil
Personbil købes
« Svar #24 Dato: 23. Juni 2009 kl: 05:17:37 »
"Bump"

Jeg har sagt pænt nej tak til Aran's Volvo. En Golf3 som jeg skulle have set på i weekenden blev solgt i går aftes, og Bo (må hans kameler få Sars og hans askebæger flække) har foreslået en Opel.......   Hmm... det ku' godt gå bedre syn's jeg...!    ...og hvornår kommer de SP-penge egentlig?

Nå, imorgen skal jeg prøvekøre en bil jeg ikke har råd til, og det glæder jeg mig til, for det er altid godt at vide ens holdesundt ud  :D  men i må altså godt stadigvæk komme med både relevante ideer og afsporinger af tråden her så den holdes lidt i live  :wink:
(Undtagen Bo, altså)...
 :twisted:
Donationer kan indsættes på regnr.: 5396 kontonr.: 0523319

Offline KHSalvesen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.105
    • Vis profil
Personbil købes
« Svar #25 Dato: 23. Juni 2009 kl: 07:15:49 »
Citat fra: "lagoni"
"Bump"

Jeg har sagt pænt nej tak til Aran's Volvo. En Golf3 som jeg skulle have set på i weekenden blev solgt i går aftes, og Bo (må hans kameler få Sars og hans askebæger flække) har foreslået en Opel.......   Hmm... det ku' godt gå bedre syn's jeg...!    ...og hvornår kommer de SP-penge egentlig? Hører lige nu i radioen, at de skal kommer 3 uger efter du har sendt ansøgningen

Nå, imorgen skal jeg prøvekøre en bil jeg ikke har råd til, og det glæder jeg mig til, for det er altid godt at vide ens holdesundt ud Smukt skrevet, helt klart et ordsprog der vil indgå i daglig tale.  :D  men i må altså godt stadigvæk komme med både relevante ideer og afsporinger af tråden her så den holdes lidt i live  :wink:
(Undtagen Bo, altså)...
 :twisted:


Husk Fokus, her mener jeg altså ikke bilen.

Skal den være billig, så er der ingen grund til at se på Gamle Volvoer, 4 hjulstrækkere og store slæder.

Har du antiparti mod Opele og Bo, så lav en liste med Not, men lav samtidig en liste med Hot.

Når du er færdig med det, så tager du den blå avis og køber den Polo hvor du bedst kan li farven.   :lol:
 
Godmorgen
Kurt
Kurt - 25115788

Bo

  • Gæst
Personbil købes
« Svar #26 Dato: 23. Juni 2009 kl: 07:17:05 »
[size=9]Det er altså en rigtig fin Corsa  :wink:  Sikker på jeg ikke lige skal tage et par snapshots  :?: [/size] :wink:

Offline lagoni

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.115
    • Vis profil
Personbil købes
« Svar #27 Dato: 24. Juni 2009 kl: 05:25:51 »
Citat fra: "Bo"
[size=9]Det er altså en rigtig fin Corsa  :wink:  Sikker på jeg ikke lige skal tage et par snapshots  :?: [/size] :wink:


Jojo, altså, om ikke andet så er der måske andre som kunne være interesseret, og ihvertfald er der nu snart gået to sider uden at tråden er blevet seriøst afsporet, så kom du bare glad  :wink:  :lol:

Citat fra: "KHSalvesen"
...så tager du den blå avis og køber den Polo hvor du bedst kan li farven.   :lol:


Jeg mindes den Polo som kørte ind i Solvognen en tidlig vintermorgen. Solvognen kørte fra det med en bule, men Poloen var totalskadet vrag. Gys! Det var med den oplevelse in mente, at jeg var positiv overfor en Volvo :wink:

Bortset fra det, er Polo'en vistnok en fin lille bil, jeg har aldrig prøvet at køre i en, men jeg tror alligevel hellere jeg vil ha' en Golf.

Det kan iøvrigt være ganske underholdende at læse salgsannoncer for Golf.
Én skrev: "Stor subwoofer - skal høres"!
 :lol:

Men jeg fandt da én Golf som ikke havde kørt som Brian-bil, og til en god pris, så det kan godt lade sig gøre. Desværre blev den solgt før jeg nåede frem til at prøve den, så det er nok med at være hurtig når de dukker op.
Donationer kan indsættes på regnr.: 5396 kontonr.: 0523319

Kkrogsgaard

  • Gæst
Personbil købes
« Svar #28 Dato: 24. Juni 2009 kl: 06:55:12 »
Så er der vel ikke andet for end at du må begive dig nord på ;-)

Offline lagoni

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.115
    • Vis profil
Personbil købes
« Svar #29 Dato: 24. Juni 2009 kl: 20:49:18 »
Citat fra: "Kkrogsgaard"
Ellers har jeg denne til salg:

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=60517651


Annoncen er væk?
Donationer kan indsættes på regnr.: 5396 kontonr.: 0523319