Forfatter Emne: Hvad ville du gøre, hvis...  (Læst 5082 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline KHSalvesen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.105
    • Vis profil
Hvad ville du gøre, hvis...
« Svar #15 Dato: 23. September 2010 kl: 08:40:15 »
Lav en fedtet lille papirlap. (hvis du da må have papir for hende) og så næste gang hun kommer for at lukke dig ud af din boks. (går ud fra du bliver luftet engang imellem) så afleverer du papirlappen, og siger selvfølgelig undskyld (det skal man bare). På papirlappen står navn og telefon nummer til ejeren.

Nu er problemet løst.

INGEN gider diskutere eller argumentere med kvinder.

Kurt
Kurt - 25115788

Kkrogsgaard

  • Gæst
Hvad ville du gøre, hvis...
« Svar #16 Dato: 23. September 2010 kl: 17:16:06 »
Jeg ikke helt forstå Kurt?

Offline KHSalvesen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.105
    • Vis profil
Hvad ville du gøre, hvis...
« Svar #17 Dato: 23. September 2010 kl: 17:31:51 »
Lad Varanen/Kællingen/Indenrigsministeren/Konen/Madammen ringe og give besked om bortskaffelse af bil, for hun vil ikke se på den mere. :?  VIRKER HVER GANG :idea:  8)

Ingen gider diskutere/argumentere/resonere/(forstå) kvinder.  :wink:
Citat fra Olsen banden.: Ja Ja Jeg skal nok :P

VH Kurt. Østrogeneksperten :x  :arrow:  :?  :arrow:  :shock:  :arrow:  :D
Kurt - 25115788

Offline Aran

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.931
    • Vis profil
Hvad ville du gøre, hvis...
« Svar #18 Dato: 23. September 2010 kl: 17:55:04 »
LOOOOL  :lol:  :lol:  :lol:

Offline opelhaj

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.563
    • Vis profil
Hvad ville du gøre, hvis...
« Svar #19 Dato: 23. September 2010 kl: 19:40:28 »
ENIG KURT :0)
Start bud 5000.- med mindre andet er aftalt.  1,9dg doka med sneglehus, sommervogn, Daily driver lupo 3l Årg 2005 med træk og Grüne Plakette, uden partikel filter. 21*86*58*06




http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19911

Offline Rasmus

  • Jr. Member
  • **
  • Indlæg: 53
    • Vis profil
Hvad ville du gøre, hvis...
« Svar #20 Dato: 23. September 2010 kl: 20:47:06 »
Citat fra: "pcd"
sæt bilen ud på en offenlig vej og sig til ham hvor den står . problem løst :-)
næste ;-)


ja du sætter den da bare ned for enden af vejen, på den gamle tank, der er også go plads at arbejde på når køber så indimellem skal bruge en stump fra den..

Christian jeg kender ik køber men kan da godt bidrage med et træktov da jeg bor tæt på..

Kkrogsgaard

  • Gæst
Hvad ville du gøre, hvis...
« Svar #21 Dato: 23. September 2010 kl: 21:13:36 »
Så er det konen, der skriver: jeg synes virkelig ikke jeg har mere medmenneskelighed til overs for køber nu. Kort og godt er jeg pissetræt af at se den bil stå i vejen: Vi har ventet så længe og eftersom køber yderst sjældent tager sin tlf. og vi ikke har hans adresse, så er det jo ikke nemt at få gang i en aftale. Desuden har han lovet 100%, at han ville kontakte os i søndags med et svar på, hvad der nu skulle ske. Dette skete så heller ikke og vi har igen intet hørt. Nu er jeg godt gal i skralden og så må i altså pakke sammen med foreslag om, at vi skal gi en øl og fragte bilen til hans bopæl osv. Gider simpelthen ikke bruge hverken tid eller penge på det (altså når jeg køber en bil, kommer der sgu da ikke nogen og afleverer den foran min dør). Altså hvor svært kan det være at finde en person med en autotrailer eller i det mindste vende tilbage med en eller anden form for svar til os - mener selv vi har været rimelige indtil nu, men nu er det slut -GGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!

Hilsen Trine

Offline KHSalvesen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.105
    • Vis profil
Hvad ville du gøre, hvis...
« Svar #22 Dato: 23. September 2010 kl: 23:11:18 »
Se det er jo her jeg kommer ind som lykkelig HANE for fem høns. :roll:

@KKR.:konen har jo ikke skrevet det hele vel, Hun har sikkert ikke engang talt med ham vel. ? ? ?

Lad hende nu få ham i telefonen med sin harme/cHARME  :twisted:  Så går det i sig selv.

Ellers ringer i til undertegnede

KH KHS

PS.: Mærkeligt Som Charme og Harme passer på hunkøn hva.?
Kurt - 25115788

Offline Aran

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.931
    • Vis profil
Hvad ville du gøre, hvis...
« Svar #23 Dato: 23. September 2010 kl: 23:43:11 »
Det virker ærligt talt ikke specielt seriøst, hvis man køber en bil og gentagne gange ikke overholder aftaler om, at få den fjernet. Mon så ikke man reelt set fraskriver sig retten til, at disponere over det pågældende køretøj, - uanset pris og stand ?  Der er næppe heller forhandlere, der ville affinde sig med, at have andre folks køretøjer stående og fylde op. Så hvis han ikke reagerer på hverken opkald eller sms ( hvis det da er en mobiltelefon ) må han sgi lære det på den hårde måde.

Offline Hinze

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.498
    • Vis profil
  • T3 model: ingen for tiden
  • By: 2670 Greve
Hvad ville du gøre, hvis...
« Svar #24 Dato: 24. September 2010 kl: 08:28:31 »
Kan såmænd udmærket følge fru Krogsgaard (Trine).

Har du en køb/salgskvittering på forløbet? Ring til politiet og spørg om råd

Kontakt køber og fortæl en dato/tid for afhentning ellers bliver den videreformidlet; færdig

Nå tiden så igen er overskredet, sælg den igen eller skrot den (du kan for en 50- få en ny registreringsattest hos SKAT)

Skulle han så dukke op og kræve vognen; er den væk; jeg troede da du havde hentet den som aftalt!!

Hinze

Offline vwoderwat

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 125
    • Vis profil
Hvad ville du gøre, hvis...
« Svar #25 Dato: 24. September 2010 kl: 09:00:58 »
Jeg tror ikke at der er meget fremtid i at lave flere aftaler med køberen. Hvis et år ikke er nok til at få hentet bilen, så er to år vist heller ikke nok.
Lige meget hvilken vej man drejer og vender det, må han være udmærket klar over, at du vil af med bilen - nu - og der er stort set ingen sandsynlighed for at han dukker op i den nærmere fremtid,
Den eneste good guy solution jeg kan finde på er at sætte en ultimatum, hvis den er overskredet skaffe en registreringsattest og få jernslagteren til at hente den. Skrotpræmien minus udgifter ville jeg så gemme i en kuvert. Hvis ejeren så dukker op en dag, kan du aflevere den til ham istedet for bussen og oplyse at han skylder dig en hjemmelavet morgenmad og en øl ;-)...
Hilsen
Maik
tlf 50110667
Hedehusene

Earlybay deluxe ´69 Cal import
Westfalia Helsinki `77
T2b bus screaming orange `79
Type 3 Variant panelvan ´63
T3 1,9B panel ´86 RIP



"work is the curse of the drinking class"

Offline kajl

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 135
    • Vis profil
Hvad ville du gøre, hvis...
« Svar #26 Dato: 24. September 2010 kl: 20:38:26 »
Jeg tækker i øjeblikket for en politimand, og jeg spurgte ham i dag om sagen her. Hans melding er, at det eneste i kan gøre lovligt er, at kontakte en advokat. Så kommer der en annonce i Statstidende, med tidsfrist osv. Hvis I gør alt muligt andet, som mange af forslagene her går på, så hedder det selvtægt, og det er ulovligt. Så enten får I køber til at hente skidtet, eller også er der kun den anden vej. De eneste, der tjener på det er advokaterne. Men alle de andre ideer er ulovlige og strafbare - man kan jo heller ikke slippe af med en dårlig lejer af et lille værelse uden alle de der dikkedarer.
Med venlig hilsen

Kaj Lauritzen

...Nu helt uden T3, for første gang siden 2009. Suk.

Offline jensjakob

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 10.416
    • Vis profil
Hvad ville du gøre, hvis...
« Svar #27 Dato: 24. September 2010 kl: 20:49:52 »
Der er muligheden for at skrive til køber, anbefalet brev, at der nu påløber leje af standplads, x hundrere kroner pr måned.
Daily driver: Ambassadefruen Frk G.
GSA:         1997-1998
BX 19TRS: 1998-2004
1 T3: CU. 2004-2004
2 T3: Grå GL, DG, 2004-2006
3 T3: Den blå rust.. Kom aldrig igang
4 T3: Telebussen. DF. 2006-2009
5 T3: Frk G - Golf3 R4 1.8 ABS motor. 2009-2014
6 bus: Millenium Falcon - T4 lang 10 prs bus.  2014 -  



Tlf 28260167

"Man ejer egentlig ikke en T3, man passer bare godt på den indtil den næste ejer."

Offline jensjakob

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 10.416
    • Vis profil
Hvad ville du gøre, hvis...
« Svar #28 Dato: 24. September 2010 kl: 20:50:58 »
Ellers PM mig med info om køber, og baggrund om historien. Jeg forhandler en hel del, også vanskelige tilfælde i.fb. med mit arbejde, så jeg vil gerne prøve at ringe for dig?
Daily driver: Ambassadefruen Frk G.
GSA:         1997-1998
BX 19TRS: 1998-2004
1 T3: CU. 2004-2004
2 T3: Grå GL, DG, 2004-2006
3 T3: Den blå rust.. Kom aldrig igang
4 T3: Telebussen. DF. 2006-2009
5 T3: Frk G - Golf3 R4 1.8 ABS motor. 2009-2014
6 bus: Millenium Falcon - T4 lang 10 prs bus.  2014 -  



Tlf 28260167

"Man ejer egentlig ikke en T3, man passer bare godt på den indtil den næste ejer."

Kkrogsgaard

  • Gæst
Hvad ville du gøre, hvis...
« Svar #29 Dato: 24. September 2010 kl: 21:12:03 »
Den Jens Jakob kommer med er det jeg selv er kommet frem til.

Det er vel ikke ulovligt at flytte bilen et andet sted hen end på min matrikel?