Forfatter Emne: T3 hjælpe liste.  (Læst 5004 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Claus N.

  • Gæst
T3 hjælpe liste.
« Dato: 18. August 2011 kl: 17:16:43 »
Den der omtalte hjælpeliste, til nødstedte T3`ere og deres venlige ejere, ligger den herinde sitet? Og selvom man nu har været uden T3 i et par år, kan man så også godt melde sig under fanerne?  :D

Offline Aran

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.931
    • Vis profil
T3 hjælpe liste.
« Svar #1 Dato: 18. August 2011 kl: 18:44:40 »
Ja da! Det er vel efterhånden også et par år siden, at jeg fik begået den umanerlige dumhed, at skille mig af med min. Der er da endnu ingen, der har givet mig sparket......

Mølle

  • Gæst
T3 hjælpe liste.
« Svar #2 Dato: 18. August 2011 kl: 19:25:40 »
Hjælpelisten blev bestyret af Kurt Salvesen efter devisen: hvis du selv byder ind med noget, så får du også adgang til listen.. Den har aldrig været offentliggjort på T3N, og det vil nok heller ikke være så smart efter som der står personlige oplysninger i den.

Husker jeg rigtigt, så har Kurt kastet håndklædet i ringen med hensyn til at holde listen ved lige og søger en til at overtage den/starte en ny op...

Jeg har stadig min, men den er næppe tidssvarende...

thomasfyn

  • Gæst
T3 hjælpe liste.
« Svar #3 Dato: 18. August 2011 kl: 19:30:08 »
Hvad "kastede" man i puljen??

Kun praktisk hjælp??  eller andet

Offline BlackChart

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 8.027
    • Vis profil
T3 hjælpe liste.
« Svar #4 Dato: 18. August 2011 kl: 19:44:23 »
Regner med at et af mine vinterprojekter bliver at sparke liv i den liste igen, og har en eller anden skummel ide om at der skal laves en app til den også, men hvornår det bliver gjort kan jeg ikke sige..
Mvh. Morten Trab

Daily Driver - \'96 BMW 323i Sedan

thomasfyn

  • Gæst
T3 hjælpe liste.
« Svar #5 Dato: 18. August 2011 kl: 19:58:36 »
Skal vi hjælpes ad...

Hvis jeg nu opdaterer info i excel (så du kan bruge info senere) , så kan du lave tekninkken i app eller måske en wep ting??

Bare et forslag

Offline BlackChart

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 8.027
    • Vis profil
T3 hjælpe liste.
« Svar #6 Dato: 18. August 2011 kl: 20:02:42 »
Lyder ganske fornuftigt, mener listen i forvejen er lavet i excel og er blevet rundsendt til de tilmeldtes mailadresser...

Eftersom jeg ikke har haft fingrene med i den oprindelige liste må du snakke med KHSalvesen om du må overtage den han har, ellers må vi bare starte en ny op...
Mvh. Morten Trab

Daily Driver - \'96 BMW 323i Sedan

Claus N.

  • Gæst
T3 hjælpe liste.
« Svar #7 Dato: 18. August 2011 kl: 20:04:11 »
Okay, jeg er frisk på at få liv i den liste igen, da det ser ud til at moder natur kan finde på hvad som helst og ville selv være MEGET træt af holde langt væk hjemmefra og have nedbræk på bilen. Plus hvis i kigger dette super forum lidt efter i sømmene, så dækker vi jo let hele danmark.
Gad vide om der er andre forummer der kan prale af det.
Blackchart: Vil du sige til, når du finder ud af noget? :)

thomasfyn

  • Gæst
T3 hjælpe liste.
« Svar #8 Dato: 18. August 2011 kl: 20:07:31 »
Citat fra: "BlackChart"
Lyder ganske fornuftigt, mener listen i forvejen er lavet i excel og er blevet rundsendt til de tilmeldtes mailadresser...

Eftersom jeg ikke har haft fingrene med i den oprindelige liste må du snakke med KHSalvesen om du må overtage den han har, ellers må vi bare starte en ny op...


Jeg tager fat i Hr. Salvesen i aften..  Og så kan vi lige snakke om hvordan det passer dig bedst at data bliver registreret..

/TJ

Offline BlackChart

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 8.027
    • Vis profil
T3 hjælpe liste.
« Svar #9 Dato: 18. August 2011 kl: 20:08:14 »
Helt rolig, når den tid kommer skal det nok blive meldt ud...

Men regn ikke med nogen app eller noget modul på siden de næste par måneder ;)
Mvh. Morten Trab

Daily Driver - \'96 BMW 323i Sedan

Claus N.

  • Gæst
T3 hjælpe liste.
« Svar #10 Dato: 18. August 2011 kl: 20:14:04 »
Det var nu heller ikke en app. jeg fiskede efter.
Det letteste ville jo være at den bare lå som en mail. De fleste telefoner kan jo sagtens hente mail, og så når man skulle bruge den, så kunne man trække den fra sin egen postkasse.... Bare en ide.
Men det var nu egentlig bare for at vide hvordan man kom i besiddelse af den og selv kunne bidrage, selvfølgelig. :D

thomasfyn

  • Gæst
T3 hjælpe liste.
« Svar #11 Dato: 19. August 2011 kl: 00:37:03 »
Nu er vi klar til at skubbe liv i listen igen, og hvis du ønsker at være på listen, vil jeg bede dig opdatere dine informationer via linket herunder.

http://www.emailmeform.com/builder/form/Vk55HTYi9PF

Jeg vil i sammenarbejde med Morten Trab (administrator for T3Nettet) forsøge at holde listen opdateret og meget let brugbar.

Om listen bliver en eller anden form for online sag eller som mail - finder vi lige ud af!!

Listen bliver naturligvis IKKE offentlig, men kun tilgængelig for den der er med på listen..

Offline lagoni

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.115
    • Vis profil
T3 hjælpe liste.
« Svar #12 Dato: 19. August 2011 kl: 05:33:51 »
Citat fra: "thomasfyn"
Nu er vi klar til at skubbe liv i listen igen,,,.

Det er en go ting! Godt at i gider! :D

Citat fra: "thomasfyn"
... og hvis du ønsker at være på listen, vil jeg bede dig opdatere dine informationer via linket herunder.

http://www.emailmeform.com/builder/form/Vk55HTYi9PF


Formen kunne måske godt lige trimmes lidt mere...   hvorfor er der så mange adresselinier, og hvorfor er de "required"?

Kunne teksten "Postal / Zip Code" fordanskes?   :wink:
Donationer kan indsættes på regnr.: 5396 kontonr.: 0523319

thomasfyn

  • Gæst
T3 hjælpe liste.
« Svar #13 Dato: 19. August 2011 kl: 06:58:22 »
Citat fra: "lagoni"
Formen kunne måske godt lige trimmes lidt mere...   hvorfor er der så mange adresselinier, og hvorfor er de "required"?


Der  er 2 adresselinier til dem der har en lang adresse. required kan fjernes

Citat fra: "lagoni"
Kunne teksten "Postal / Zip Code" fordanskes?   :wink:


Det er en gratis tjeneste (indtil videre) og kan ikke redigeres så "dybt" i opsætningen desværre...

Offline jbjerrum

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.737
    • Vis profil
  • T3 model: T3 Syncro DJ - “Den Røde Løber”
  • By: Kongernes Nordsjælland
T3 hjælpe liste.
« Svar #14 Dato: 19. August 2011 kl: 08:21:47 »
Superfedt, at nogen tager stafetten op med denne helt naturlige hjælp-hinanden-liste... ;-)
God hilsen, Jeppe B ;-)
Mob.: 22823082 sms 24/7/365

En T3 om dagen holder doktoren væk... ;)