16
Diverse / Sv: Kim\'s badroadcamper projekt MS 4x4 \\
« Dato: 25. Marts 2016 kl: 12:01:02 »
Det forekommer desværre til stadighed, at synsvirksomheder opfører sig som små diktatorer. En af mine bekendte var til periodisk syn med en nyere personbil. Der var fejl på bremsevirkning og den kunne ikke godkendes. Da hun startede for at køre derfra sprang pæren i højre forlygte. Fyren gik totalt fra koncepterne. Han overfusede hende med alverdens groveste gloser.
Jeg lovede så at kigge på den og fik adskilt og smurt bremser på alle fire hjul. Skiftede et par pærer og kørte så omkring Applus. På vejen fik den et par kraftige opbremsninger. Jesper hos Applus kiggede på lyset og tjekkede bremser. Spot on! Godkendt. Han kiggede så på skærmen og rystede på hovedet. "Det var sgu da en åndssvag formulering" mumlede han.
Jeg hentede en træt ejer på hendes arbejde og viste hende godkendelsen. Hun lyste helt op og jublede. Hendes mand/kæreste var lige forbi det første synssted, hvor fyren erkendte at have haft en dårlig dag. Muligt, men det giver ham fandme ikke ret til at overfuse en stakkels kvinde, der bare vil opfylde kravet om rettidig fremstilling til syn.
De burde lære et og andet om kundeservice.
Jeg lovede så at kigge på den og fik adskilt og smurt bremser på alle fire hjul. Skiftede et par pærer og kørte så omkring Applus. På vejen fik den et par kraftige opbremsninger. Jesper hos Applus kiggede på lyset og tjekkede bremser. Spot on! Godkendt. Han kiggede så på skærmen og rystede på hovedet. "Det var sgu da en åndssvag formulering" mumlede han.
Jeg hentede en træt ejer på hendes arbejde og viste hende godkendelsen. Hun lyste helt op og jublede. Hendes mand/kæreste var lige forbi det første synssted, hvor fyren erkendte at have haft en dårlig dag. Muligt, men det giver ham fandme ikke ret til at overfuse en stakkels kvinde, der bare vil opfylde kravet om rettidig fremstilling til syn.
De burde lære et og andet om kundeservice.