0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hvad er det for noget voks du snakker om og hvad er dets virkning?Hvorfor punktsvejser du samlingerne? (har meget lidt forstand på svejsning)Jeg er også yderst spændt på hvordan resultatet bliver da jeg syntes at det generelle indtryk af Sikaflex og andet er at det langt fra holder evigt...
Wauu! Det er sgu da en gennemgribende løsning. Hvad så bagefter? Slibe jævn og lakere?Du skriver, at du selv lakerede bilen - som det fremgår af autocampertråden, så er jeg frisk på at høre noget om den slags Umiddelbart ser det ud som om du har brugt prof. metoder?
er meningen med f.eks. sikaflex (eller anden fuge) ikke netop at fugen skal kunne give efter ved vrid uden at der opstår revner og dermed små lommer hvor fugt kan gemme sig? (måske mest relevant når man kører terræn?)
Det var et spørgsmål.. ikke en påstand! Selvom løsningen ikke holder var det ikke det oprindelige formål fra VWs side? Er der nogen der ved det? Hvad er meningen med den fuge hvis den bare holder på fugten og / eller revner..
Kunne være en rigtig god idé. Det jeg syntes er spildt, er al det med voksen. Når man svejser, så er det ikke smart med voks, eller noget andet. Det ville løbe ud i svejsningen, hvilket ikke er godt. Og resten brænde bort. Voks eller ej, så skal man ind på bagsiden, og efterforsejle, hvis svejsningen skal være optimal. Men et rigtig godt "initiv".TRANSPETER
....øøh..det er jo ikk´min hensigt at virke lys-slukker flue-knepperagtigt..meen..den er jo vandholdigt den spartlemasse du brugt(ser den ud til på billeder)...til enhver tid anbefaler jeg aluminiun eller glasfiber..specielt efter svejsninger..mand brander jo af karbon molekyler i pladen..derefter ruster den skide nemt/hurtugit..aluminium eller zink selv om det er dyrere...........vh........