Forfatter Emne: Mangler baglygte - I Thisted omegn  (Læst 827 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

ørnens_venner

  • Gæst
Mangler baglygte - I Thisted omegn
« Dato: 13. November 2011 kl: 22:29:53 »
Jeg skal hele næste uge i praktik med studiet ved Thisted Dagblad. Til dette formål har jeg naturligvis tilbudt at køre hele mit hold i Ørnen, men nu 10 timer før afgang er den ene baglygte holdt op med at lyse.

Fint tænkte jeg, når nu alle andre lygter i lygtehuset virker, så drejer det sig nok om en sprunget pære. Men ak, der er nok nærmere tale om en løs forbindelse, noget jeg med mine novice-evner ikke kan komme nærmere en løsning. :oops:
 
Jeg tænkte derfor på om der måske findes nogen T3entusiaster, der bor i Thisted omegn, og som ligger inde med en brugt baglygte til en 87'er Diesel?

Mvh

Alexander

jesperyk

  • Gæst
Mangler baglygte - I Thisted omegn
« Svar #1 Dato: 13. November 2011 kl: 22:48:11 »
Hej Alexander

Jeg kommer fra de kanter, men jeg kender ikke lige nogen, som har stumper liggende i området. Til gengæld kan jeg se, at Sundby Thy Autoophug har en stak baglygter, hvis man skal tro deres fællesdatalager.

http://www.ad2000.dk/index.asp?id=13&page=partDetail&BilType=VW&BilModel=TRANSPORTER+80%2D89&Art=&IDI2=VW&Dest=_Front&ModelId=9557&RDelBilDel=6235&RDelDelType=95576235&DelGruppe=&namegroup=BAGLYGTE+VAN&SearchPart=baglygte

Det ligger 15-20 minutters kørsel fra Thisted, lige i nærheden af Snedsted. Har før handlet hos dem. Flinke.

Ellers er både mantacc og Ronja6 her fra forum på Mors - i tålelig køreafstand fra Thisted. Ronja6 har da lige hugget en bus op, så måske har han varen?



Held og lykke, og god fornøjelse på Thisted Dagblad 8)

Offline KHSalvesen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.105
    • Vis profil
Mangler baglygte - I Thisted omegn
« Svar #2 Dato: 13. November 2011 kl: 23:27:07 »
Jeg har endnu ikke hørt om en herinde der har betalt for en almindelig baglygte, så pas på prisen :-)
Såvidt jeg ved er alle baglygterne ens, bortset fra H/V og brian modeller.

Kommer du her forbi har jeg også en du må få. :-)
(Skal det være ekstremt, kan du skrive hvad du vil byde "bastleren" for at køre op og skifte den for dig, han kommer fra Aars, og vil sikkert gerne tjekke Østerild plantage på hjemvejen)

VH Kurt
Kurt - 25115788

Kkrogsgaard

  • Gæst
Mangler baglygte - I Thisted omegn
« Svar #3 Dato: 14. November 2011 kl: 09:02:11 »
Jeg har også en liggende og den er nok ganske gratis.

Offline jankjerbye

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.356
    • Vis profil
  • T3 model: Caravelle CL R4i 1986
  • By: 8990
Mangler baglygte - I Thisted omegn
« Svar #4 Dato: 14. November 2011 kl: 09:19:46 »
Hvis du kører forbi afkørsel 38 på E45 på vej nordpå, så har jeg også en gratis lygte liggende 7 minutter væk fra afkørslen. + en hel palle med dele. Kom og kig.
VW Caravelle CL ex-mili 1,8 R4i PF 1986
Saab 95 1,7 V4 1967
LR Series Hybrid 2,5D 1974
36V 250W Ladcykel 2012