61
WBX/LBX Fora / Råd til komplet Subaru EJ 22 motor + gearkasse
« Dato: 06. Februar 2014 kl: 16:00:32 »
Hej alle i gode folk her inde.
Hvor kan man for relativ små penge skaffe en komplet Subaru Ej22 motor + 4wd gearkasse og ledningsnet, til indbygning i en T3'er?
Planen er at det hele skal modificeres så det kan klemmes om bag i bilen som skal kunne synes.
Mororprojektet kommer til at indgå som en del af et større renoveringsprojekt af en pop-top camper fra 85. (LBX)
Status er at bilen pt er 100% fir for rust ALT er lavet og bilen står ved maler, har fået 20L epoxy grunder og grundfarve. Ovenpå kommer lak med et højt indhold af metalflager.
Søger også erfaringe med konventering fra LBX til WBS eller Subaru, jeg er helt klar over mængden af arbejde kølerslanger mv. men er usikker på kølerens placering, jeg vil undgå at lave et ekstra huld i fronten, men kommer der luft nok igennem kølerhuldet mellem forlygterne, eller skal vi ud i noget kølermontering under bunden af bilen?
Mvh
Jesper Heltzen
Hvor kan man for relativ små penge skaffe en komplet Subaru Ej22 motor + 4wd gearkasse og ledningsnet, til indbygning i en T3'er?
Planen er at det hele skal modificeres så det kan klemmes om bag i bilen som skal kunne synes.
Mororprojektet kommer til at indgå som en del af et større renoveringsprojekt af en pop-top camper fra 85. (LBX)
Status er at bilen pt er 100% fir for rust ALT er lavet og bilen står ved maler, har fået 20L epoxy grunder og grundfarve. Ovenpå kommer lak med et højt indhold af metalflager.
Søger også erfaringe med konventering fra LBX til WBS eller Subaru, jeg er helt klar over mængden af arbejde kølerslanger mv. men er usikker på kølerens placering, jeg vil undgå at lave et ekstra huld i fronten, men kommer der luft nok igennem kølerhuldet mellem forlygterne, eller skal vi ud i noget kølermontering under bunden af bilen?
Mvh
Jesper Heltzen