Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.
Beskeder - lambove
31
« Dato: 28. August 2014 kl: 10:40:23 »
Tak for svar. Mine er af polycarbonat, men mon ikke det kommer ud på et. Jeg kan jo prøve først på en stump fra "kassen". lambove
32
« Dato: 21. August 2014 kl: 15:09:03 »
Fedt projekt. Hvordan og med hvad har du poleret plexi-ruderne? Hilsen lambove
33
« Dato: 21. August 2014 kl: 14:51:15 »
Jeg kan desværre ikke svare på dit spørgsmål, men jeg forstår, at det er en fast monteret tank, som fyldes mens den sidder i bilen. Min er også meget indbygget i bilen, med en låge på siden til påfyldning og reduktionsventil og manometer. Jeg vil gerne spørge dig, hvor du får gas fra, for mig bekendt findes der kun et sted i hele Danmark (Hirtshals). Det "nye" gas, som bl.a. findes i Sverige er naturgas, og er et helt andet system end det gamle. Hilsen lambove
34
« Dato: 28. Maj 2014 kl: 10:31:42 »
Hej e-stenman Det lyder jo meget rigtigt, da du har gearet lidt op, 50'er profil i forhold til mine, som jo er 45'er profil. Hilsen lambove
35
« Dato: 28. Maj 2014 kl: 10:22:57 »
hej tica Undskyld den sene reaktion. Ja det er dem på camperen. Den kørte med 6mm spacere på forhjulene da jeg købte den, men da synsmanden rynkede lidt på næsen da det kneb med at holde hjulene inden for skærmene, og min kone ikke så nogen grund til at gøre styringen tungere end højst nødvendigt, røg spacerne ud. Det var der ikke noget problem i. Der er kun hjulene, og altså ingen hjulbolte, men thansen har flere at vælge i mellem. Så vidt jeg har fundet ud af, er gearingen inden for det tilladte, så er der ingen mærkbar forandring. Mærket er ZETEX HP102, max load 670 kg og max 50 psi. Hilsen lambove
36
« Dato: 15. Maj 2014 kl: 11:44:33 »
Forsøger endnu en gang at finde oplysninger om ejerskab og historik om den. Det er jo efterhånden et par år siden jeg købte den, men nogen må have set den inden da. Hilsen lambove.
37
« Dato: 15. Maj 2014 kl: 11:26:18 »
Ja, de står her stadig, ingen interesserede? står Helsingør. Hilsen lambove 20911254
38
« Dato: 14. Februar 2014 kl: 15:29:26 »
Det kan du rolig gøre. Strømstyrken er ikke noget problem. Et almindeligt arbejdsrelæ kan klare 30 Amp. Så meget trækker pumpen slet ikke. lambove
39
« Dato: 14. Februar 2014 kl: 15:13:15 »
Gerne, tlf.nr. ?
40
« Dato: 14. Februar 2014 kl: 11:51:26 »
Er interesseret i viskermotor. Hvor i landet er du? lambove
41
« Dato: 27. November 2013 kl: 10:08:04 »
Den kan du godt skrotte, der er nemlig ingen steder du kan få den fyldt op. Hilsen lambove
42
« Dato: 29. September 2013 kl: 20:16:37 »
Hej kh , fik du klaret dit varmeproblem? Hilsen lambove
43
« Dato: 29. September 2013 kl: 20:14:44 »
Det ser ud til at være et generelt VW-problem. Har haft to poloer med samme problem, Dog ikke så fælt at komme til som i T3'eren. Så under alle omstændigheder er det vel et forsøg værd at bore et hul, for som han selv skriver, så kan man jo bare proppe hullet, hvis man opgiver undervejs. I indlæggene til linket er en del skeptiske indslag, men hvis de hellere vil splitte det hele ad, så kan de jo gøre det, mens vi andre triller videre med en blæser uden lejestøj. Om det er teknisk korrekt? høø- det virkede, og så ? hilsen lambove
44
« Dato: 26. August 2013 kl: 14:24:46 »
Kører også DG WBX 1,9. Går vel ca 9 på l. på motorvej ved 90-100 km, almindelig "svenssonkørsel" men jeg kører også med højt plastiktag hele tiden, det æder nok ca 10%-. Måske skulle jeg overveje en 4-hjulsudmåling. Ham, der har haft den før har sænket den 5 cm, og jeg tvivler på, om den er blevet udmålt derefter. Hvem klarer sådan noget her på sjælland? Jeg bor i Helsingør. Hilsen lambove
45
« Dato: 10. Maj 2013 kl: 22:24:43 »
Hej Morten, ville du af med den sprinklerbeholder? hilsen lambove
|