0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeps! Det er også min konklusion. Lejet sidder nemlig i tændingslåsklumpen og ikke i selve ratstammerøret, men tændingslåsklumpem er jo spændt fast på ratstammerøret og udgør derved en forlængelse af det. Selve lejet er i spaghettimål, og kan ikke købes i løs vægt alle vegne. Altså på med en ny klump, og så er vi klar til syn :wink: (når jeg også lige får skiftet kobling... Sådan en JX'er smider jo så mange nm, at det er svært at få koblingerne til at holde...)
Jeps! Det er også min konklusion. Lejet sidder nemlig i tændingslåsklumpen og ikke i selve ratstammerøret, men tændingslåsklumpem er jo spændt fast på ratstammerøret og udgør derved en forlængelse af det. Selve lejet er i spaghettimål, og kan ikke købes i løs vægt alle vegne. Altså på med en ny klump, og så er vi klar til syn :wink: (Når jeg også lige får skiftet kobling... Sådan en JX'er smider jo så mange nm, at det er svært at få koblingerne til at holde... I øvrigt bliver det et ultradovent koblingsskift - Moorgear-klumpen vippes nedad, gearkassen løsnes og skubbes 15 cm frem - uden afmontering af trækaksler og koblingscyl., koblingen inkl. pilotleje & udrykkerleje skiftes og på med svinet igen. Jeg vil vædde en pakke [size=18]syrige King's [/size]på at det kan gøres på 1½ time.)
Du bruger for lang tid på Kings og for lidt tid med fotografiapparatet.Kurt