Jeg kravlede lige rundt inde på "dækket" af min doka og tjekkede batterispændingen efter den havde ladet et døgn (12.46 volt.. så den får en nat til). Men så kigger jeg ned mod starteren for lissom at vise hvem der bestemmer og gav den "nu kommer jeg såsnart jeg har et par ledige timer og skruer dig af" blikket.
Men!!! Jeg skal prøve at gøre mit bedste for at forklare det.
Hvis man kigger sårn ned igennem låget, over mod starter og der hvor kølevandspumpen sidder og så retter blikket nedad. Så ser man vel der hvor starteren slutter til motoren, vil jeg tro. Dernede på en del af motorstøbegodset ser jeg til min store overraskelse et hul med gevind invendigt og man kan kigge ind på et tandhjulaf en art med rustne tænder!? Jeg kan IKKE forestille mig at det er korrekt?!!?? Når der er gevind i "hullet" må der da passe en prop til? Og jeg vil skudda ikke ha rustne ting INDE i min motor!!?
Er det "bare" et målehul så kan kan se justeringen af etellerandet? (jeg SAGDE jeg var helt grøn m.h.t Diesel.) OG skal der ikke være prop på der? eller en studs eller noget andet?
Det er måske noget jeg har kørt med siden jeg købte den! Jeg bliver mere og mere i tvivl om hva faen der er sket med det motorskift. Der hænger og dingler underlige ledninger (et par stykker hare jeg fået regnet ud hvad er og har sat på) og nu dette! Det virker sku somom det er en ikke vw mekker der bare har kastet den i fra afstand og så spændt et par skruer.. * suk * Nu ved jeg måske hvorfor den var så billig... argh. :shock: