Forfatter Emne: Kære Vorherre....  (Læst 2994 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline kajl

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 135
    • Vis profil
Kære Vorherre....
« Dato: 18. April 2011 kl: 20:18:58 »
...du som er i VW. Jeg havde et udmærket, almindeligt liv med tilfældige biler. Så viste du mig en T3, og jeg købte den-.Hvad har jeg dog gjort dig, siden jeg skal straffes så hårdt? Den kørte fint i over et år, inden den skulle synes. Nu står den i gårdspladsen og venter på sin frelser. For jeg har aldrig interesseret mig for mekanik og biler, før jeg mødte T3.  Og min gode ven, som havde lovet at gøre den klar til syn igen, har trukket i land. Tilgiv mig, jeg tror jeg køber en Toyota. Jeg har ikke lysten eller evnen til at reparere gamle VW-busser. Ringer til skrotmanden efter påske...Hvorfor i hede hule....... bliver man forelsket i sådan noget gammelt lort, som skal repareres hele tiden????  :twisted:
Med venlig hilsen

Kaj Lauritzen

...Nu helt uden T3, for første gang siden 2009. Suk.

Offline ronja6

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.627
    • Vis profil
Kære Vorherre....
« Svar #1 Dato: 18. April 2011 kl: 20:25:07 »
Jeg vil da godt give skrotprisen + lidt mere !

Mvh Per

Kkrogsgaard

  • Gæst
Kære Vorherre....
« Svar #2 Dato: 18. April 2011 kl: 21:32:00 »
Billeder........

Offline e-stenman

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 343
    • Vis profil
Kære Vorherre....
« Svar #3 Dato: 19. April 2011 kl: 23:25:10 »
Jeg ville da egentlig også gerne se vidunderet
T3 hilsen fra
Preben "Stenman" Hansen
90´er T3 panelvogn
1,9 TD (aaz)
Oversize Mercer-alu

Offline kajl

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 135
    • Vis profil
Kære Vorherre....
« Svar #4 Dato: 20. April 2011 kl: 14:42:18 »
Jeg vender lige tilbage efter påske, for det kan godt være jeg har fundet en anden, som kan hjælpe mig med finmekanikken. Hvis det lykkes beholder jeg den, for den er jo skøn at køre i - når bare den virker. Men jeg var da lidt træt af den, den dag jeg skrev det første indlæg  :oops:
Med venlig hilsen

Kaj Lauritzen

...Nu helt uden T3, for første gang siden 2009. Suk.

Offline Borre

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 313
    • Vis profil
Kære Vorherre....
« Svar #5 Dato: 20. April 2011 kl: 19:48:49 »
Jeg tror jeg taler for en stor del af T3-nettes brugere når jeg siger:
"Been there, done that!"
Friskt mod :wink:
Yes!! Jeg har fået en T3\'er igen!

Offline opelhaj

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.563
    • Vis profil
Kære Vorherre....
« Svar #6 Dato: 20. April 2011 kl: 21:48:30 »
diesel playboys..... :0) blå kings og og topstykker i rå mængder :0) du kommer ud at køre igen bare rolig
Start bud 5000.- med mindre andet er aftalt.  1,9dg doka med sneglehus, sommervogn, Daily driver lupo 3l Årg 2005 med træk og Grüne Plakette, uden partikel filter. 21*86*58*06




http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19911

Offline kajl

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 135
    • Vis profil
Kære Vorherre....
« Svar #7 Dato: 21. April 2011 kl: 20:59:31 »
Citat fra: "opelhaj"
diesel playboys..... :0) blå kings og og topstykker i rå mængder :0) du kommer ud at køre igen bare rolig




Nej, jeg kommer aldrig til at ryge igen -nu er det snart 12 år siden jeg stoppede   :P


Og jeg skal nok få den gamle kasse på vejen igen... 8)
Med venlig hilsen

Kaj Lauritzen

...Nu helt uden T3, for første gang siden 2009. Suk.

Offline kajl

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 135
    • Vis profil
Kære Vorherre....
« Svar #8 Dato: 01. Juli 2011 kl: 11:01:32 »
Så lykkedes det mindsandten. Bussen står hos en mekaniker på 3. uge - og endelig i dag begynder han at kigge på den. Men foreløbing skal han kun give et overslag på, hvad der skal laves FORDI: I lørdags var vi til en vældig fest, og hele snakken resulterede i at jeg i næste uge overtager en næsten-nysynet SIKA. Den glæder jeg mig til - for det begyndte jo at brænde på med ferieplaner og alt det der - for hvem har lyst til at køre til Norge i en Polo 1300 fra 1986???
Så tror jeg egentlig bare, jeg sætter bussen ind et tørt og godt sted og lader den sylte et par år, nu har jeg da i det mindste en t3 at køre i igen. :mrgreen:
Med venlig hilsen

Kaj Lauritzen

...Nu helt uden T3, for første gang siden 2009. Suk.

Offline brian

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.698
    • Vis profil
Kære Vorherre....
« Svar #9 Dato: 01. Juli 2011 kl: 11:18:24 »
Citat fra: "kajl"
...du som er i VW. Jeg havde et udmærket, almindeligt liv med tilfældige biler. Så viste du mig en T3, og jeg købte den-.Hvad har jeg dog gjort dig, siden jeg skal straffes så hårdt? Den kørte fint i over et år, inden den skulle synes. Nu står den i gårdspladsen og venter på sin frelser. For jeg har aldrig interesseret mig for mekanik og biler, før jeg mødte T3.


Har du skrevet noget om hvad der er galt med bilen?

Offline kajl

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 135
    • Vis profil
Kære Vorherre....
« Svar #10 Dato: 06. Juli 2011 kl: 11:03:40 »
Brian: Nej, det har jeg ikke. Nu får jeg den gennemgået i første omgang og får en liste over, hvad der skal laves. Jeg ville jo helst have bussen ud at køre igen, så det kan være det ender med at jeg i efteråret står med to t-3´er. Det griber vist om sig  :?
Med venlig hilsen

Kaj Lauritzen

...Nu helt uden T3, for første gang siden 2009. Suk.

Offline kajl

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 135
    • Vis profil
Kære Vorherre....
« Svar #11 Dato: 08. Juli 2011 kl: 11:58:07 »
Aaaahhh! Hentede vores dejlige SIKA i onsdags. Den er lidt plettet hist og pist, men er synet for 4 mdr siden og ellers i rimelig stand, så nu skal vi ud at køre. Det er en gammel mili med diff. spærre. Den har lidt begyndende knas med gearskiftet, som jeg skal have ordnet, men ellers kører den upåklageligt - og hvis man kan tro km-tælleren skulle den kun have kørt ca. 115.000 km.  :D
Med venlig hilsen

Kaj Lauritzen

...Nu helt uden T3, for første gang siden 2009. Suk.