Forfatter Emne: El spil.... Hvor/Hvilket ??  (Læst 2552 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline birk

  • Jr. Member
  • **
  • Indlæg: 95
    • Vis profil
  • T3 model: Sika Syncro 2,1 WBX 112HK
  • By: 3390 Hundested
El spil.... Hvor/Hvilket ??
« Dato: 09. Marts 2010 kl: 00:01:48 »
Hej
Er der nogle der ved noget om el spil,hvor man kan købe et,i ok kvalitet/pris.
Har fundet et i Biltema,Men er det ok til prisen?
Er det stort nok til montering foran ?

Mvh. Birk




Elspil, 12 V
Til montering på jeep, SUV, pickup, 4-hjuls terrænmotorcykel mv. Motordreven ind- og udtagning. Planetgear. Udstyret med kobling, der giver mulighed for at frikoble kabeltromlen og trække kablet ud med håndkraft. Leveres med kabelstyring med 4 ruller.

    Art nr   Pris   Antal      
GEW 9000. Trækkapacitet (enkelt kabel): 4080 kg. Serieforbundet 12 V elmotor: 3,6 hk. Udveksling: 294:1. Stålkabel: 29 m x Ø 8,3 mm. 1,6 m batterikabel. Fjernstyring med 3,7 m kabel. Mål: 565 x 180 x 175 mm. Vægt: 35 kg.    15-363   4.099,00 kr
WV T3             : Syncro Sika 2,1 DJ 1991
Til dele.       
Daily driver      : Cadillac SRX 4X4

Herr_Jensen

  • Gæst
El spil.... Hvor/Hvilket ??
« Svar #1 Dato: 09. Marts 2010 kl: 00:32:33 »
Jeg tror, ærlig talt, ikke det er særlig godt. Jeg har dog intet at basere min mening på, ud over fordomme : ). Der står at dens wire er på 8.3mm, til sammenligning kan jeg oplyse at Valpen har en wire på 10mm og 303'eren har 12mm.

På den anden side kan man måske argumentere at det er fint nok til vores hobby/hygge brug. Under alle omstændigheder vil det se fedt ud på din vogn : )

Sjovt nok sparer du 200,- ved at købe det i DK. Det er sgu da mærkeligt!

Bluestar

  • Gæst
El spil.... Hvor/Hvilket ??
« Svar #2 Dato: 09. Marts 2010 kl: 06:51:06 »
hej...

jeg har lige fået det her fra england og det duer... har testet det : )





T-max 12500

kan fåes her til lige omkring 3500 incl fragt!

http://www.paddockspares.com/sp/cat/OFF_ROAD/sub/Winches/sid/171/sb2/1++T+Max.html

Herr_Jensen

  • Gæst
El spil.... Hvor/Hvilket ??
« Svar #3 Dato: 09. Marts 2010 kl: 08:58:02 »
Hold da kæft hvor er den bare røv fed! Flere billeder! : )

Hvad er det for en undervogn?

Ej, mand. Den er virkelig cool.

Bluestar

  • Gæst
El spil.... Hvor/Hvilket ??
« Svar #4 Dato: 09. Marts 2010 kl: 10:56:06 »
ja, den er ved at være der : ) det er en std undervogn, men NYT det hele snart...

til dem der kan se på bilgalleriet, så er der nogle billeder af projektet under " mine fotoalbums " under min profil

http://www.bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=58613

Offline Færingen

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 168
    • Vis profil
El spil.... Hvor/Hvilket ??
« Svar #5 Dato: 09. Marts 2010 kl: 11:02:53 »
Her er en adresse med gode spil.

http://www.warn.dk/page/66/66/0/warndanmark.htm

Det er NE Ringsted som forhandler Warn spil og er de af god kvalitet, det kan jeg stå ind for da vi har haft gode erfaringer med dem.
venligst Hedin
Venligst. Heðin og Thyra Skarðhamar

1,6 JX Westfalia Jubilæum Joker. 1985

Offline birk

  • Jr. Member
  • **
  • Indlæg: 95
    • Vis profil
  • T3 model: Sika Syncro 2,1 WBX 112HK
  • By: 3390 Hundested
El spil.... Hvor/Hvilket ??
« Svar #6 Dato: 09. Marts 2010 kl: 19:18:49 »
Tak for svar.
Helt sikkert noget jeg kan bruge,det der T-max,Bluestar har på sin LR.er bare fedt,også til at betale.

  Mvh. Birk
WV T3             : Syncro Sika 2,1 DJ 1991
Til dele.       
Daily driver      : Cadillac SRX 4X4

Offline Mary

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.636
    • Vis profil
El spil.... Hvor/Hvilket ??
« Svar #7 Dato: 10. Marts 2010 kl: 01:30:06 »
Vi har også overvejet om vi skulle have spil på Mary på vores jordomrejse, men skal man lige sætte foran eller bagpå???
Fordi sidder det foran, så er det fordi man vil frem. Og sidder man fast i mudderet m.m. så er det oftest bedst at komme baglæns ud af det igen.

Samtidig skal man gøre op om det er værd at ofre omkring 10.000kr for et ordentligt Warn spil (der virker og giver den ønskede blærerøvseffekt)

Derfor har vi taget en 4 tons skraldetalje med i stedet for. Det er ikke sejt at se på, men til gengæld så kan jeg sætte i den ende af Mary jeg vil og så trække til. Også selvom det er i siden til at få hende rejst op igen.

Sidst vi sad fast var i La Paz og her var der ikke et træ i miles omkreds. Vi sad fast i ildelugtende mudder fra byens kloark og ingen havde lyst til at lege med et jordanker, så det blev den simple løsning med at lægge sten i hullet og så kører til.
Første gang vi havde brug for det var på en strand i det vestlige Australien, og her var der heller ikke noget træ i nærheden. Til gengæld hjalp det noget bedre at lukke luften ud af dækkene og så bare køre videre.
Mary, en fuldblods syncro camper med 3 knapper.
Indrettet med beboelse og soveplads til 5 personer.

Opkaldt efter det gode skiv Mary, fra Rasmus Klump. Fordi han og hans venner brugte hende til at rejse ud i verden og møde nye venner.
Nøjagtig som vi gjorde, da vi rejste ud i verden i Mary.

Læs om vores 2 års jordomrejse i Mary på www.dennisbager.dk