Forfatter Emne: 5.januar -T3nettets jubilæum.  (Læst 4865 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline KHSalvesen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.105
    • Vis profil
5.januar -T3nettets jubilæum.
« Svar #30 Dato: 08. Januar 2010 kl: 11:18:43 »
Nu er det norske forum for alle busser, og hvem kender ikke en jesusfreak i en T4, der er en del puritanere og afholdsmænd blandt dem, men det er nu engang deres. Jeg ser ingen grund til at forulempe dem deroppe, gi dem gas eller røg er ganske unødvendigt. Ville vi bryde os om hvis Svenskerne begyndte at svine T3N til af den ene eller anden grund. Nej Vel.

Den Norske side er ejet af ham der sælger brian gear til høj pris, MEN der er lige en toldbarriere i forhold til at snige stumper fra Polen eller sælge dem helt officielt og lovligt. At han så er en usympatisk forhudsforskåret gut er en anden sag.

De har vrøvlet noget om det var så fælt dyrt med den side deroppe, derfor er der heller ikke billeder på deres server. Måske det er en ide at få lavet T3nettet.NO, de Nordmænd og kvinder jeg har snakket med lyder interesseret.

VH Kurt
Kurt - 25115788

Offline BlackChart

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 8.027
    • Vis profil
5.januar -T3nettets jubilæum.
« Svar #31 Dato: 08. Januar 2010 kl: 11:32:14 »
Ville det så ikke være lige så let bare at bruge dette site, men lave et tilvalg der hedder Norsk sprog på sitet for nordmænd og Svensk sprog for brugere fra Sverige??

Svjv. findes der allerede Svenske og Norske sprogpakker til systemet...

Det ændrer godtnok ikke sproget på de enkelte indlæg i forum, men det har da hidtil ikke hindret at brugere har skrevet både Svensk, Norsk og Engelsk :)
Mvh. Morten Trab

Daily Driver - \'96 BMW 323i Sedan

Offline BlackChart

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 8.027
    • Vis profil
5.januar -T3nettets jubilæum.
« Svar #32 Dato: 08. Januar 2010 kl: 11:32:42 »
Man kunne så evt. tilkøbe t3nettet.no og t3nettet.se og lade dem pege ind på dette site også...
Mvh. Morten Trab

Daily Driver - \'96 BMW 323i Sedan

Offline poot

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.003
    • Vis profil
5.januar -T3nettets jubilæum.
« Svar #33 Dato: 08. Januar 2010 kl: 11:39:01 »
var der ikke noget med at der var en der ville sælge nogle ting her på T3nettet på et tidspunkt.  Hvad skete der egentligt. Kan da huske der var nogen der gjorde indsigelse.  :?:
Poul Ottesen
Kørende : T3 syncro doka, 2,1 MV (Moshel) = mobil shelter :D
T3 camper 88 1,6 TD  ( Freja ) = venter på 35 års fødselsdag :)
T3 bus 81 1.6 D (Scoremobil)projekt = venter på "far" !!!!

Offline KHSalvesen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.105
    • Vis profil
5.januar -T3nettets jubilæum.
« Svar #34 Dato: 08. Januar 2010 kl: 11:44:44 »
T3N kan ikke bære så mange fler. Jeg syntes det er svært nok at holde styr på dem der er og dem der vader ud og ind.

Bare tænk hvor mange ekstra indlæg der skulle læse for bare at kunne følge med i det meste.

Kurt
Kurt - 25115788

pawel

  • Gæst
5.januar -T3nettets jubilæum.
« Svar #35 Dato: 08. Januar 2010 kl: 12:51:25 »
Citat fra: "poot"
var der ikke noget med at der var en der ville sælge nogle ting her på T3nettet på et tidspunkt.  Hvad skete der egentligt. Kan da huske der var nogen der gjorde indsigelse.  :?:


Var det ikke en svensker med nogle tristar dele såvidt jeg husker..? Tror indsigelsen gik mere ud på at manden oprettede over ti tråde på een gang, en til hver del. Folk var trætte af at det fyldte hele startsiden.

Jeg er nu heller ikke ude på at oprette noget forretningsimperium i Skandinavien.. Tilbød blot at Danial kunne tage lidt med retur til det norske, hvilket åbenbart fortørnede admin deroppe.

Moms, told og afgifter.. -hvad er det?? Dansk-Polsk-ordbogen kunne ikke oversætte det for mig. Der findes ikke sådanne begreber der hvor jeg kommer fra.. :lol:

Offline BlackChart

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 8.027
    • Vis profil
5.januar -T3nettets jubilæum.
« Svar #36 Dato: 08. Januar 2010 kl: 13:28:35 »
@Kurt: Er man lidt pivet for tiden?? :D
Man kunne vel lave Dansk, Norsk og Svensk forum inddeling, og alt efter om man kom ind via .dk .no eller .se så viser den som standard det kategori som svarer til landet så kan man jo selv vælge om man vil "skifte nationalitet" og kigge med på de andre områder også...
Mvh. Morten Trab

Daily Driver - \'96 BMW 323i Sedan

Offline KHSalvesen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.105
    • Vis profil
5.januar -T3nettets jubilæum.
« Svar #37 Dato: 08. Januar 2010 kl: 17:28:26 »
Så er det jo heller ikke herinde. Men sideløbende vil det da være fint. OGSÅ for de stakler  :wink:

Kurt
Kurt - 25115788