0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
@triton, takker.Du kan evt. vise ham denne annonce og høre om det er helt vildt for sådan en ??Tæpperne er på fordi sæderyggen er "sprukken" af solskinhttp://www.dba.dk/vw-1303-13-2-doers-74-km/id-69077851/
@Thomas - lyder godt.Ville det være muligt at køre i sådan en om vinteren - hvis det første man gjorde var at installere etfungerende benzinfyr i forenden, med kanaler ind i kabinen ??I Sverige blev rigtig mange bobler originalt monteret med et lille velfungerende fyr siddende ude i venstre side under forklappen tæt på instrumentbordet og med et lille vinkel-rør ind i kabinen i førerens fodrum. Simpel konstruktion med tænd-og sluk knap.De var meget effektive. Tror du kan finde dem på veteranmarkeder elle via vwnettet. (Kan ikke lige huske om jeg har et liggende, hvis jeg har,skal det have en kærlig hånd)Hvis varmekasserne er tætte, og slanger/rør også er det, så kan det give rimelig (tør)varme.Hvis det var mig, placerede jeg et fyr med blæset ind gennem varmesystemet allerede efter luftblæseren, og så satte jeg en hjælpe-blæser til forruden. Så bliver det ikke bedre. [/color][/color]Hvordan er de i sne/frost - er klar over der er vægt på de trækkende ( altid en god ting) men udover det ?En VW-bobbel er LUMSK i glat føre, men man skal bare lære køremåden. Den understyrer kraftigt i sving, og så PLUDSELIG kommer den tunge bagende farende. Men vores bobler trak sgu igennem ret kraftige snemængder uden bøvl.Hvis der ikke er skiver i for, er det så rimeligt nemt at konvertere ?
Hvis der ikke er skiver i for, er det så rimeligt nemt at konvertere ?