Forfatter Emne: Hvorfor  (Læst 7490 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

doka

  • Gæst
Hvorfor
« Svar #30 Dato: 28. December 2011 kl: 18:23:47 »
Citat fra: "BlackChart"
Næsten korrekt, Frank...

Et domæne behøver ikke at være ejet af en enkel person...
Ethvert firma med CVR nummer kan eje et domæne, men der skal stå en ANSVARLIG person for domænet...

Nemlig, første og eneste kommentar til denne tråd, og tilbuddet fra Hinze er da fint osv. men er helt og aldeles uaktuelt..
Jeg har før ytret noget i stil med: "Så længe jeg har T3 beholder jeg T3Nettet.dk"
Dvs. når jeg engang ikke har T3 mere (gud forbyde at den dag skulle oprinde), vil jeg tage stilling til hvem/hvad der skal tage over!


Havde egentligt valgt ikke at ville kommentere denne tråd, men synes det var alt for mange "sjove/mindre sjove ideer" og gisninger nu...



Jeg ved måske ikke hvad der er den bedste løsning i denne situation , men
Jeg kom til at tænke på hvad der ville ske hvis du en dag fik en Palle i hovedet På arbejdet og den store sikring sprang - hvordan er T3Nettet så sikret.

Offline BlackChart

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 8.027
    • Vis profil
Hvorfor
« Svar #31 Dato: 28. December 2011 kl: 18:46:18 »
Så følger det helt automatisk dansk arvelov, dvs. det tilfalder ægtefællen..
Mvh. Morten Trab

Daily Driver - \'96 BMW 323i Sedan

Offline verner

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.472
  • Hjertet banker for T3 og Fællesskabet omkring T3
    • Vis profil
  • T3 model: Camper, Doka Syncro, Sika & en Caravelle
  • By: Nord for Vejle
Hvorfor
« Svar #32 Dato: 28. December 2011 kl: 21:41:31 »
der kører en meget højspændt tråd på face ligenu, hva den handler om vist glemt forlængst ;)
Hilsen Verner :)

2011 Touran 2,0 TDI CR
2006 Peugeot 206 1,4 HDI
1996 Passat 1,8 stc. (ADZ)
1994 Passat 1,9TDI GT stc.(1Z)
1992 Vento 1,8GL(ABS)
1990 T3 CAMPER 1,6TD(JX)
1990 T3 SIKA 1,6D
1987 T3 DOKA SYNCRO
1986 T3 Caravele
1993 Vento
1992 Golf 5D
1988 Golf 1,8CL
1986 Golf 1,8Cl.
1998 Felicia 1,9D

Offline KHSalvesen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.105
    • Vis profil
Hvorfor
« Svar #33 Dato: 29. December 2011 kl: 00:33:01 »
Grundlæggende tror jeg det meste drejer sig om tillid, og det er ikke det der har været mest produktion af. Da al iveren for at få klub og bil var på, læste jeg meget og forsøgte endda at give mit besyv med, men trak følehornene tilbage. Det var ikke debat men eufori og østblokstemning der var.
Allerede dengang, så jeg den nuværende situation komme, og nu kunne jeg ikke selv finde på at vise de mest frembrusende personer tillid. Sorry, men den følelse har i jo selv skabt.

Derimod har Morten stadig min fulde tillid. Hold du på domænet Morten, måske en dag klubben viser sig moden, eller der kommer en ny som du har tillid til.

Så må i godt vende bøtten rundt og lade som om T3NETTET er skurken i den sammenhæng, men det er nu engang den nye klub, der vælger at lave klub udenfor t3nettet IKKE. Havde man valgt en løsning hvor klubben var T3nettet, så var det nok gået noget nemmere med opbakningen. Men skider man i reden, så lugter der altså.

Holdes der liv i, og holdes en fornuftig udvikling af klubben, hvor man undgår dette krigeriske fnidder, så skal klubben nok komme til at virke. Men jeg tror en del af personkredsen skal skiftes før det sker.

Angående Fjæsbogens debat.: Jeg kan vældig godt lide at drikke med Jens, men havde jeg en klub, blev han sgu ekskluderet straks, med den opførsel han udviser. Husk nu, han representerer jer! Og hvem som ser de debatter vil melde sig ind i samme klub.?

Bedste nytårs hilsener
Kurt- Hylder af KISS prncippet
Kurt - 25115788

thomasfyn

  • Gæst
Hvorfor
« Svar #34 Dato: 29. December 2011 kl: 08:28:49 »
Citat fra: "KHSalvesen"
Derimod har Morten stadig min fulde tillid. Hold du på domænet Morten, måske en dag klubben viser sig moden, eller der kommer en ny som du har tillid til.


Hvorfor har Morten ikke tillid til klubben?
Hvad specifikt har "Klubben" eller personer i og omkring klubben gjort så tilliden ikke er intakt?

Citat fra: "KHSalvesen"
Så må i godt vende bøtten rundt og lade som om T3NETTET er skurken i den sammenhæng, men det er nu engang den nye klub, der vælger at lave klub udenfor t3nettet IKKE. Havde man valgt en løsning hvor klubben var T3nettet, så var det nok gået noget nemmere med opbakningen. Men skider man i reden, så lugter der altså.


Klubben er IKKE lavet uden for T3Nettet men absolut ment som et organisatorisk plus for fællesskabet.

Der er ikke noget klubben hellere vil end at være en naturlig del af T3Nettet, men da der ikke er opbakning til den ide fra T3Nettets administrastors side så er det ikke en mulighed idag.

Men for pokker Krut, det ville klart være den rigtige løsning at klubben var lig med t3nettet.. Og i den konstalation kunne der sagtens være et dejligt mix af medlemmer og ikke-medlemmer. DET ER SET FØR.


Citat fra: "KHSalvesen"
Holdes der liv i, og holdes en fornuftig udvikling af klubben, hvor man undgår dette krigeriske fnidder, så skal klubben nok komme til at virke. Men jeg tror en del af personkredsen skal skiftes før det sker.


Kurt, jeg er bestemt enig at det "krigeriske fnidder" ikke er fordrende for klubbens eksistens og udvikling..

Og hvis "nogen" vil af med personer i klubben så kom ud af posen og vær klar i spyttet - Hvem vil du af med? Jeg er sikker på at bliver vi (bestyrelsen) bedt om at smutte så gør vi det, vi smider gerne alt det gode arbejde på bordet og lader andre overtage..

Så igen er min opfordring til alle kritikkere og meningsdannere (ja og alle andre): Meld dig ind i klubben og lad dine meninger og holdninger komme frem i lyset.. Som medlem i klubben har du iøvrigt mulighed for selv at være en del af den person-gruppe der trækker læsset - og alle er velkommen..

Offline Jens Flensborg

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 4.268
    • Vis profil
Hvorfor
« Svar #35 Dato: 29. December 2011 kl: 09:56:31 »
Citat fra: "KHSalvesen"


Angående Fjæsbogens debat.: Jeg kan vældig godt lide at drikke med Jens, men havde jeg en klub, blev han sgu ekskluderet straks, med den opførsel han udviser. Husk nu, han representerer jer! Og hvem som ser de debatter vil melde sig ind i samme klub.?

Bedste nytårs hilsener
Kurt- Hylder af KISS prncippet



Når klodsen skal i en tunnel, så ryger der sku spåner ... og jeg er ven af kontante udtalelser. Du vil ekskludere mig, det lyder for mig fortsat  mere som diktatorisk vås, håber du snarest skifter pillerne ud. Jeg læste meget om dine trusler (backmobilen vs klubmobilen) og ellers faldt jeg alt for ofte over negative vibrationer fra din side de sidste måneder. At klubben blev stiftet skyldes fælles interesser og progressiv forcering af et fælles projekt (klubmobilen) og såfremt flertallet i klubben ønsker min eksklusion, så går jeg gerne frivilligt. Ellers betragter jeg dit indlæg - som altid - for nordjydsk betonhovedniveau. Vi kan sagtens drikke flere øller sammen i fremtiden, jeg regner dog ikke med at vi bliver enige. Det skal gå fremad, og der er mange firkantede klodser på banen.

Ja, jeg var skuffet i starten, du skød bare løs på fremtidsprojektet.
Støt T3 Klubben Danmark
---
T3 JX 14er LLE1308 1992
T3 JX 14èr Syncro Camper 1991
T3 JX 14èr Syncro Doka 4doors 1990
1303 bobbel cabriolet 1978
1200 bobbel eksport CKD 1963

thomasfyn

  • Gæst
Hvorfor
« Svar #36 Dato: 29. December 2011 kl: 10:25:03 »
Måske man kunne håbe på en bedre tone  ;-)
Behold dog det der IKKE gavner T3Nettet/T3Klubben på FB..

Bare et lille suk fra ham der bokser med at skabe gode relationer til omverden (Læs: Sponsorer & Samarbejdspartnere).. Generelt har vi (T3 nettet) et godt ry i bil branchen, men negative dialoger er ikke godt for vores fælles omdømme - husk at "de" kan læse med.

Jeg sender mange forskellige personer "herind" for at se vores fællesskab.. personer som jeg/klubben gerne vil gøre et godt indtryk på..

Offline KHSalvesen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.105
    • Vis profil
Hvorfor
« Svar #37 Dato: 29. December 2011 kl: 10:35:54 »
Som de siger over there.: I rest my case. Point proven.
Der blev ikke hørt dengang, og der høres ikke nu.

Men helidigvis ka jeg ta-et, tænk hvis jeg var en nytilkommen, der spurgte forkert.
(Ja det er jo så egentligt ligegyldigt, for ingen bør behandles sådan)

Keep smiling, i am. Entertained as hell.
Prøv American chopper, det er også sjovt.

Kurt
Kurt - 25115788

Offline Brutus

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 580
    • Vis profil
Hvorfor
« Svar #38 Dato: 29. December 2011 kl: 11:05:52 »
En klog mand kom engang frem til, at sproget afspejler virkeligheden - så hvordan er virkeligheden pt. på T3nettet

T3nettet har for mig indtil nyligt været stedet hvor der var:
Gode råd fra ligesindede
Hjælpelister med telefon nr. der blev opdateret årligt
Mulighed for at deltage i formelle og uformelle træf
Mulighed for at handle med reservedele
Mulighed for at få nye bekendtskaber i relation til en hobby

Jeg har stort set benyttet og bidraget til alle tingene, har dog ikke haft brug for hjælpelisten, men den dag kunne jo komme. Alle aktiviteter efter frivillighedens princip og deltagerene har bidraget når der var overskud, nye ideer eller godt vejr.

Jeg har ikke brug for regler, foremålsparagraffer, mulighed for selektering og eksklusion og er 100% enig med den holdning Jarl giver udtryk for.

Fraktions dannelse bringer næsten aldrig noget godt med sig, denne debat og det hurlumhej der pågår nu er ikke til gavn for den ene eller anden part. Kunne klubben ikke oprette et eget forum på T3klubbens hjemmeside, hvor denne diskussion kunne fortsætte, så kunne T3nettet fortsætte uforandret og fortsat efter frivillighedens princip.
vh
Brutus
T3 1,6td 1991
MB E220 cdi 2008
Vespa GL 150 1962

Offline Jens Flensborg

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 4.268
    • Vis profil
Hvorfor
« Svar #39 Dato: 29. December 2011 kl: 11:09:25 »
Mon mig og Kurt får en hovedrolle i den nye Muppets???
Som Waldorf og Statler ... jeg har min humor i sagen og et "dog fight" med Kurt hører mere hjemme ved fiskesøens lokum.
Husk frøerne (insider) - dem må der ikke køres rundt i ... nok også et spørgsmål om niveau.
Jens
Støt T3 Klubben Danmark
---
T3 JX 14er LLE1308 1992
T3 JX 14èr Syncro Camper 1991
T3 JX 14èr Syncro Doka 4doors 1990
1303 bobbel cabriolet 1978
1200 bobbel eksport CKD 1963

Offline Svinningebussen

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 104
    • Vis profil
Hvorfor
« Svar #40 Dato: 29. December 2011 kl: 23:47:35 »
Hej
Nu er det vist på tide at vi lige klapper hesten,var det ikke meningen at
T3 Nettet & T3 Klubben skulle være en og samme ting ??
jeg grimmes ved at læse sådan en gang bræk det er sgu under lavmålet
der skrives om øst & vest blokke ,og fjendtlig overtagelse helt ærligt .
Grunden til T3 klubbens opstart som jeg havde opfattet det
1. oganisering af træf
2. en del af kontigentet skulle til Morten for drift og vedligehold af sitet
3. finde mulige rabater mm.

Om man vil være medlem eller ej det er jo helt frivilligt

 Hilsen Tom
vw syncro camper 1.9 td 87

Offline TONY

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.868
    • Vis profil
  • T3 model: Yamaha FZ6
  • By: 8765 Klovborg
Hvorfor
« Svar #41 Dato: 30. December 2011 kl: 02:21:14 »
Desværre kører nogle af debat-trådene lidt for langt, eller ihverttilfælde længere end nødvendigt, og ender uhensigtmæssigt.

Morten "lukkede" jo egentligt denne tråd med nedenstående citat :
Citat fra: "BlackChart"

Jeg har før ytret noget i stil med: "Så længe jeg har T3 beholder jeg T3Nettet.dk"
Dvs. når jeg engang ikke har T3 mere (gud forbyde at den dag skulle oprinde), vil jeg tage stilling til hvem/hvad der skal tage over!

og det må man altså bare acceptere og respektere, for det er nu en gang Morten som har rettighederne over domænet.

Helt i T3-nettets ånd, var der inden (og efter) Mortens indlæg IKKE skrevet negative indlæg, eller givet udtryk for mistillid til Morten,
men kun fremført forslag og løse ideer, som udelukkende handlede om at sikre sitet yderligere og lette Mortens arbejde.
Jeg så f.eks. gerne at sitet blev sikret yderligere, men accepterer naturligvis Mortens beslutning,
og håber at han ikke får kaffeallergi eller springer en sikring og sparker serveren i stykker.  :wink:
Da morten i sit indlæg klart gav udtryk for at han ikke ønsker ændringer, hvilket han er i sin fulde ret til,
burde tråden kunne være gledet i glemmebogen uden at fortsætte over i personangreb og gætterier osv. som andre tråde.

Med Mortens indlæg er det blevet gjort klart for alle, at T3-nettet fortsætter som hidtil,
og det er jo det alle ønsker, så sikring eller ej, burde den del af debatten stoppe inden sagligheden sættes over styr.

...og som Tom helt korrekt skriver (og det er der jo flere tråde om) så er det jo 100% frivilligt om man vil være med i en klub eller ej.

Tony, T3-klubmedlem nr. 12
Mobil 30111518

KØBES : T3 i super god stand, "ingen" rust, bensiner under 1500 kg, mindst 6 siddepladser, evt m hævetag men ikke højt tag.