0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hvad ville I starte med at kontrollere?
Den retur som Jønne er inde på, hvis ikke den er dimmensioneret som en original så kan den give problemer.Blokkede du ikke udluftningen som vi snakkede om, da du kiggede på bilen, eller var du for betaget :-D
Citat fra: "Kkrogsgaard"Den retur som Jønne er inde på, hvis ikke den er dimmensioneret som en original så kan den give problemer.Blokkede du ikke udluftningen som vi snakkede om, da du kiggede på bilen, eller var du for betaget :-Dsvigerfar havde alt under kontrol :wink: Det var mørkt og det pissede ned - vi var forsinkede, så der blev taget en hurtig beslutning :roll: - men har ikke slet ikke fortrudt - har lige rullet små 60 km i dag, og det er faktisk ikke meget den ryger når den er varm - og ikke mange pletter på klappen længere...Hvordan kan jeg se om den retur er korrekt dimensioneret?
okey.. den ser lav ud.. hvad er det for nogle fælge? det var det jeg var interesseret i
Den røg ikke meget da du startede den i hvide sande (som forresten er et T3 mekka - der er satme mange tyske T3´ere). Mens du var ude og surfe kiggede jeg under motoren og turboen ser ud til at den sveder olie ind i udstødning.
Citat fra: "Hawaiibussen"Den røg ikke meget da du startede den i hvide sande (som forresten er et T3 mekka - der er satme mange tyske T3´ere). Mens du var ude og surfe kiggede jeg under motoren og turboen ser ud til at den sveder olie ind i udstødning. Og det betyder ny turbo?
Citat fra: "elmo"Citat fra: "Hawaiibussen"Den røg ikke meget da du startede den i hvide sande (som forresten er et T3 mekka - der er satme mange tyske T3´ere). Mens du var ude og surfe kiggede jeg under motoren og turboen ser ud til at den sveder olie ind i udstødning. Og det betyder ny turbo?det kan være at det er returrøret fra turbo til bundkar som ikke har det rigtige flow og derfor sveder. Man kan tage indsugningen af og rykke i akslen og se om der er meget slør.