T3 Fora.. > Mekanisk

2,5 t anhængertræk

<< < (2/3) > >>

gunnar6690:
Trækket selv skal jo også være godkendt til det ... D- værdien skal være høj nok, men Du kan se på typepladen på anhængertrækket hvad den må trække.

buddha_uffe:

--- Citat fra: Milos camperbus efter 01. Februar 2018 kl: 23:23:39 ---hmm gad vide hvorfor jeg kun kunne få min vejet op til 1500 kg så.

--- Afslutning på citat ---

Fordi du skal have dokumentet med fra SMC som lå i det gamle T3net bibliotek for at få den op på 2000kg. Både min 2wd JX panel og DJ camper med automatgear havde 2000kg træk.
Det kræver selvfølgelig at det er et 2000/2500kg træk i følge typeskiltet. Det er ikke alle træk der er det.

HrRudbeck:
Hej, synes ikke at kunne finde nogle typer omkring den form for dokumentation under T3 abc forumet? Er det mig der er blind?
Så gerne at jeg kunne få min t3 op på de 2t træk

Casper L.A.:
Det står også i indstruktions bogen, hvor meget de forskellige må trække :)... Og det plejer at været fint til synsmanden :)

HrRudbeck:

--- Citat fra: Casper L.A. efter 04. August 2019 kl: 13:41:08 ---Det står også i indstruktions bogen, hvor meget de forskellige må trække :)... Og det plejer at været fint til synsmanden :)

--- Afslutning på citat ---
Kan du linke til det, da jeg ikke helt kan finde hoved og hale her op forumet endnu.  :D

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version