Forfatter Emne: Vandstuds med plads til to etpols følere  (Læst 1281 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline noes

  • Jr. Member
  • **
  • Indlæg: 88
    • Vis profil
Vandstuds med plads til to etpols følere
« Dato: 07. September 2013 kl: 10:30:11 »
[attachment=15475]h526860f.JPG[/attachment]

UPS!! Det er vist det der hedder galvanisk tæring.

Heldigvis opdagede jeg det lige inden vi kom på motorvej, ellers havde det været en ny motor.

Jeg kan ikke finde denne type studs til salg nogen steder og må skifte til det nyere system. PT har jeg sat studsen på fra en Golf (1Y), men der er ingen følere, så indtil jeg får styr på en løsning så er det altså uden temp. måler og temp føler til forvarmning.

Spørgsmål. Jeg har et stik fra 1y som har fire poler, er det begge følere i et stik, altså forvarm og temp føler? Tænker nemlig at den skal i en studs af plastik som på de senere modeller.

Har nogen kendskab til et sted hvor jeg kan købe den gamle studs, da det ville gøre livet nemmere?

Det skal siges at jeg siden skift til 1y har haft problemer med læsning af temp måleren (den har kun virket en smule) og det har så taget 20000 km at finde ud af problemet som må have været det her, der har været for ringe stel forbindelse.

Søren, Heldig igen.
VW T3 1Y, Renault Megane, Renault Twingo, Austin Mini, Peugeot 505 STI, Peugeot 504 GRD.

Offline TONY

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.868
    • Vis profil
  • T3 model: Yamaha FZ6
  • By: 8765 Klovborg
Vandstuds med plads til to etpols følere
« Svar #1 Dato: 07. September 2013 kl: 11:29:08 »
Du kan lige holde ind når du kommer forbi, jeg har en fin studs liggende til 2 følere.

Tony
Mobil 30111518

KØBES : T3 i super god stand, "ingen" rust, bensiner under 1500 kg, mindst 6 siddepladser, evt m hævetag men ikke højt tag.

Offline noes

  • Jr. Member
  • **
  • Indlæg: 88
    • Vis profil
Vandstuds med plads til to etpols følere
« Svar #2 Dato: 07. September 2013 kl: 12:31:12 »
Fantastisk

Holder ind i ugens løb.

Søren
VW T3 1Y, Renault Megane, Renault Twingo, Austin Mini, Peugeot 505 STI, Peugeot 504 GRD.

Offline Jønne Ukendt

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.380
    • Vis profil
  • By: 6600 Vejen
Vandstuds med plads til to etpols følere
« Svar #3 Dato: 07. September 2013 kl: 12:54:51 »
Det er dog utroligt hvad den mand kan ødelægge ;)

 Mvh Jønne Ukendt
Panelvan 1.7D
Allrounder 1.6TD
Westfalia højtag 1.6TD

Offline noes

  • Jr. Member
  • **
  • Indlæg: 88
    • Vis profil
Vandstuds med plads til to etpols følere
« Svar #4 Dato: 07. September 2013 kl: 20:35:05 »
Jep, men har jo ikke så meget erfaring med tysken. Det er jo konebilen og så er den bygget efter krigen.

Næ Jønne, du og jeg med Ørskov Skibsværft som supplier så havde vi aldrig tabt på østfronten!


Søren
VW T3 1Y, Renault Megane, Renault Twingo, Austin Mini, Peugeot 505 STI, Peugeot 504 GRD.