Forfatter Emne: Historik  (Læst 2108 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline lambove

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 116
    • Vis profil
Historik
« Dato: 11. September 2012 kl: 15:27:49 »
Hvem kender denne? Har forgæves søgt at få oplysninger hos den forrige ejer. Har fået nogle lidt tågede forklaringer, om at den har været ejet af et ældre ægtepar gennem en årrække. Bilen har tilsyneladende holdt til i det nordlige Jylland.  
Hilsen lambove
volvo\'er, vw\'er, buggy,  vw variant, earlybay, vw T1\'ere, mange; volvo 210\'ere, polo: fed bil 500.000 km, peugot 400-et-eller-andet, frygtelig øse, sierra, orion, polo igen, felicia ( der står vw på alle stumperne), caddilac-65, fed øse, og nu T3 med orioginal camping "upset", og så nu lambo\'en på lang bund. men det er måske kun aktuelt på vw-nettet.

Offline lambove

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 116
    • Vis profil
Historik
« Svar #1 Dato: 16. September 2012 kl: 18:15:37 »
Er der virkelig ingen, der har set denne et eller andet sted? Jeg har fået at vide, at den har været til salg på vw-nettet for et par år siden. Måske uden salgsresultat, for jeg købte den for et år siden af en fra Hobro, muligvis fra den samme, som allerede havde prøvet at sælge den på vw-nettet. Kom nu med nogle observationer, så anonym er den joheller ikke. Den er rigtig velholdt, men der er nogle installationer, som jeg godt kunne tænke mig at få klarhed over.
volvo\'er, vw\'er, buggy,  vw variant, earlybay, vw T1\'ere, mange; volvo 210\'ere, polo: fed bil 500.000 km, peugot 400-et-eller-andet, frygtelig øse, sierra, orion, polo igen, felicia ( der står vw på alle stumperne), caddilac-65, fed øse, og nu T3 med orioginal camping "upset", og så nu lambo\'en på lang bund. men det er måske kun aktuelt på vw-nettet.

Offline t3søren

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.272
    • Vis profil
Historik
« Svar #2 Dato: 16. September 2012 kl: 20:41:01 »
Den er aldrig set nord for Ålborg.
Den er fandeme fin - så hvis jeg havde set den kunne jeg huske det :-)
Held og lykke.
Hilsen Søren Mølskov


81er cv Baby Blue
Bluestar med 2,2 Subaru
Den Grønne
og meget meget mere.
Tlf 61379323
transportert3.co.nr

Offline lambove

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 116
    • Vis profil
Historik
« Svar #3 Dato: 19. September 2012 kl: 14:34:56 »
Jeg kan oplyse, at den er blevet synet i Løgstør i 2010
volvo\'er, vw\'er, buggy,  vw variant, earlybay, vw T1\'ere, mange; volvo 210\'ere, polo: fed bil 500.000 km, peugot 400-et-eller-andet, frygtelig øse, sierra, orion, polo igen, felicia ( der står vw på alle stumperne), caddilac-65, fed øse, og nu T3 med orioginal camping "upset", og så nu lambo\'en på lang bund. men det er måske kun aktuelt på vw-nettet.

Offline lambove

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 116
    • Vis profil
Historik
« Svar #4 Dato: 15. Maj 2014 kl: 11:44:33 »
Forsøger endnu en gang at finde oplysninger om ejerskab og historik om den. Det er jo efterhånden et par år siden jeg købte den, men nogen må have set den inden da.
Hilsen lambove.
volvo\'er, vw\'er, buggy,  vw variant, earlybay, vw T1\'ere, mange; volvo 210\'ere, polo: fed bil 500.000 km, peugot 400-et-eller-andet, frygtelig øse, sierra, orion, polo igen, felicia ( der står vw på alle stumperne), caddilac-65, fed øse, og nu T3 med orioginal camping "upset", og så nu lambo\'en på lang bund. men det er måske kun aktuelt på vw-nettet.