Du kan sagtens prøve at give den lidt mere at leve af, men du skal nøjes med 1/8 omgang ad gangen på mængdeskruen, og stoppe ved røggrænsen.
"""Hvis du så også giver den 1 bar i ladetryk skal du nok kunne mærke at den får lidt mere trækkraft ( men sikkert ikke ret længe ) men du skal huske at justere overtryksventilen så den ikke bare lukker luften ud."""
Ovennævnte er opskriften til en næsten sikker motordød !!!!!
Der er dog en lille chance for at den overlever hvis du har både oliekøler og intercooler på.
Hvis din turbo yder 0,6 - 0,7 bar og du justerer pumpen op til røggrrænsen, og der stadig ikke er særligt meget træk i den, så er det nok en anden motor der skal til, men nu skal du ikke sammenligne trækkraften med en bil som kun vejer det halve....
Hvis din motor er 100% i orden og rigtig indstillet, er der trods alt kun 69 HK at lege med.
Du kan godt få lidt mere ud af den, men skal den holde til det, kræver det altså meget mere end et højere ladetryk og noget mere brændstof.
Tony