Vores biler. > Din bil...

Ambulancen... "Krankenwagen"

<< < (2/13) > >>

buddha_uffe:

--- Citat fra: JohnDybkjær efter 08. April 2016 kl: 13:18:54 ---Hahaha, kan lige se det for mig!

En synsmand har netop i dag fortalt mig, at man i DK som privatperson ikke må køre med blink på taget, uanset farve (eller sirene af nogen art). Han sagde dog også, at flere gør det alligevel :-D

John

--- Afslutning på citat ---

Aarhh, gule rotorblink må man gerne have på taget...

buddha_uffe:
For hulen alle de ekstra ledninger til udstyr, taber det hår jeg ikke har.. :-)
[attachment id=1 msg=125681][attachment id=2 msg=125681]

POLLE955:
Hold da op godt det ikke er mig , jeg bliver rundtosset bare jeg ser et 5 leder kabel , skal du skifte varme blæser eller er det bare for at rydde ud i de over skydene ledninger ?
Hilsen Poul

buddha_uffe:
Kabinen var totalt adskilt da jeg overtog bilen. Varmeapparats kassen manglede og instrumentbordet lå omme bag i.
Så prøver at samle noget jeg ikke selv har adskilt - ikke min spidskompetence.. :-)
Og hitte redde i ambulance udstyret..

verner:

--- Citat fra: buddha_uffe efter 11. April 2016 kl: 21:33:11 ---Kabinen var totalt adskilt da jeg overtog bilen. Varmeapparats kassen manglede og instrumentbordet lå omme bag i.
Så prøver at samle noget jeg ikke selv har adskilt - ikke min spidskompetence.. :-)
Og hitte redde i ambulance udstyret..

--- Afslutning på citat ---

haha, det er da bedste jeg ved, det er puslespil for mænd 8)

prøv at samle en camper på én nat, når alle skruer ligger i 2 skotøjæsker og det eneste der er i bilen er førerkabinen, og du skal til syn kl 12 :)
men det kan godt lade sig gøre :)

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version