Vores biler. > Din bil...

I`l be back ... LLE 1308 is back efter 6 års tornerose

<< < (2/5) > >>

Tica:
Det ser lovende ud Jens, ser frem til at se den på træf  8)

Jens Flensborg:
I morgen aften henter jeg min LLE 1308 hjem, den store garage er blevet ryddet til projektet. Samle interieur og montere 2 vinduer og rense indvendig pilotsæder, backtoback og multivanbænk med varm heks ... Love it ...

verner:
det ser godt ud Jens   8)

og det yder frækt med den varme heks  :o

hvor lang tid er der til før Ronja får kørekort? var det ikke hendes bil?

Jens Flensborg:

--- Citat fra: verner efter 23. Oktober 2016 kl: 01:56:34 ---det ser godt ud Jens   8)

og det yder frækt med den varme heks  :o
- varm heks er en form for støvsuger med vanddamp

hvor lang tid er der til før Ronja får kørekort? var det ikke hendes bil?
- om ca. 4 år og inden skal hun prøvekøre noget gammelt skrammel med buler und so weiter, træne sig til LLEen ... jeg må så nøjes med Syncro Doka og Syncro Camper ... Syncro Camper skal nylakeres i 2017 ... men skal først skifte JX ...

--- Afslutning på citat ---

Og lige et glimt fra i aften, prøveparkering til LLE ... skal lige skifte en 155bar dysse på dokaen i morgen og horn skal skiftes til original T3, der er nemlig forskel i detaljerne til 10 euro ... sjovt nok.

Jens Flensborg:
pusle pusle ...
siden 2010 ligger der et sæt originale LLE klistermærker i skuffen, de fikses snarest.
I dag er det paneler, tæpper og bænk og måske den sidste bagerste rude der monteres ...
Og jeg renser dørens forreste synlige gummiliste der blev malet af forgængeren i 2008, den skal være sort gummi og ikke tornadorød ...
Jeg nyder hver aften i garagen, den er jo lige 5 meter væk fra terrassedøren :-)

Jeg mangler til projektet:
2 originale højtalere multivan bagerst, forgængeren har lavet noget pis og skåret lidt i panelen ... kan lappes
Brugbar ekstern frontoliekøler med ledninger, kan dog sagtens købe nyt sæt til 300 euro
"lille" multivan køkkenskab om bag pilotsæde i grå farve

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version