T3 Fora.. > Subaru

konvertering

<< < (2/4) > >>

gasa139:
Efter de første par uger med subaru, er konklusion helt klart at det er en dejlig match. Særlig den forholdsvise dyre løsning med komplet rustfri udstødning er alle penge værd. Super sprød lyd. Køre simpelthent godt. Dog er km pr ltr. Skuffende kun 7.5 km/ltr. Og jeg kan ikke få varme i kabinen. Motor køler fint , temp viser bevæger sig ikke ud af det hvide felt og blæseluft bliver kun håndvarm. Så her i vinterperioden er det sku for koldt

 med kun 10-15 grader i kabinen.
Løsning med sub motor og T 3 gearkasse er ikke optimalt, hvis man vil udnytte de ekstra hk. og køre den rigtigt frisk..... Gearskiftet er for langt og langsomt......

Hinze:
hmm, det lyder da mystisk med temperaturen. Hvordan har koblet kølevand til motoren?

Ps. du skulle ønske dig et nyt kamera eller sætte det ned i opløsning inden du tager billeder, f.eks til 800x600

Hr mortensen:
Du kan have tilsluttet slangerne forkert. Min har ingen problemer med at varme. tværtimod så varmer den bedere end den org wbx.

gasa139:
Har checket tilslutning af slanger. Sidder rigtigt prøver lige med en ny termostat. Måsken den er konstant åben. Temp måler i bilen når jeg kører kommer knap op i det hvide felt.
 Ved længere tids tomgang stiger temp. Måler til lige forbi det hvide felt og blæser luften er mærkbart varmere uden dog at være tigtigt varmt. Temp nål og varme falder dog straks ved kort tids kørsel.
Hvad type olie køre i med ? Motor er begyndt at tikke ( startede med det kolde vejr. Jeg kører castrol 10/40.
Skal jeg prøve 5 eller 10/30 og evt tilsætte et addiktiv til olien ( mod tikken./ Evt halvstoppede oliekanal)

buddha_uffe:
Tror da at du kører med en alt for lav driftstemperatur på motoren. Muligvis også derfor du oplever mere støj.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version