T3nettet og T3Klub Danmark forum

Vores biler. => Din bil... => Emne startet af: Erik efter 09. Februar 2014 kl: 11:15:41

Titel: Back to basic...
Indlæg af: Erik efter 09. Februar 2014 kl: 11:15:41
Når nu man ikke kan sælge sine lækre fælge, så kan man jo lige så godt prøve at se hvordan det ser ud med original Coach/TriStar set up..

synes faktisk at det ser fedt ud...

tjek før (med Borbet Penta 6x15 ET25
efter (Org. T3 alu 6x14 ET 30)
Titel: Back to basic...
Indlæg af: TONY efter 09. Februar 2014 kl: 12:09:24
Før : tung og rå.
Efter : let og elegant.
Titel: Back to basic...
Indlæg af: porteren efter 09. Februar 2014 kl: 14:33:45
De originale ser da OK ud, men jeg er klart til Penta fælgene...
Titel: Back to basic...
Indlæg af: ronja6 efter 09. Februar 2014 kl: 16:15:35
Klart penta opsætningen  B)  Nogen som har erfaring med størst mulige dækvalg på en org. 14 tommer syncro. Her tænkes på dækvalg i 15"

Ingen siger selvfølgeligt at størst er bedst  :whistle:

Mvh Per
Titel: Back to basic...
Indlæg af: Erik efter 09. Februar 2014 kl: 16:42:45
Citat fra: "ronja6" post=107862
Klart penta opsætningen  B)  Nogen som har erfaring med størst mulige dækvalg på en org. 14 tommer syncro. Her tænkes på dækvalg i 15"

Ingen siger selvfølgeligt at størst er bedst  :whistle:



Mvh Per


Hej Per

225/70/15 er det jeg har bedst erfaring med.. skal du have noget større er vi ude i at skære i bunden af skærmene...
Titel: Back to basic...
Indlæg af: Erik efter 09. Februar 2014 kl: 16:47:12
Ikke bedste foto, men her med 225/70/15 General Grabber AT2
Titel: Back to basic...
Indlæg af: ronja6 efter 09. Februar 2014 kl: 17:10:24
Hej Erik  Har selv kørt med 235/75*15, så ville gerne vide om nogen har været længere oppe i størrelse ?
Titel: Back to basic...
Indlæg af: Erik efter 09. Februar 2014 kl: 17:39:31
Hej Per.. jamen så har du jo været ved smertegrænsen... jeg gætter på, at du kunne høre dæk mod forskærm, når du drejede med læs på bilen eller bremsede og drejede samtidig...??????
Titel: Back to basic...
Indlæg af: e-stenman efter 09. Februar 2014 kl: 18:07:04
Det største der er plads til , bagpå, på en 2wd kassevogn, er 205 r 16. Så er der kun LIGE plads til at der kan være en finger mellem dæk og bærearmen.
Titel: Back to basic...
Indlæg af: verner efter 09. Februar 2014 kl: 19:37:01
Citat fra: "e-stenman" post=107872
Det største der er plads til , bagpå, på en 2wd kassevogn, er 205 r 16. Så er der kun LIGE plads til at der kan være en finger mellem dæk og bærearmen.


nu skriver du ikke noget om fælg str og indpresning, for det ha stor betydning hvike fælge der benyttes

der er da flere der har kørt med 265 i bag, der er der så problem med at åbne skydedøren helt, men det er der også råd for...
Titel: Back to basic...
Indlæg af: Hawaiibussen efter 09. Februar 2014 kl: 20:06:57
Det er ærgerlig at der ikke findes flere off Road i 14" så ville jeg også have beholdt mit 14" setup
Titel: Back to basic...
Indlæg af: e-stenman efter 10. Februar 2014 kl: 12:28:39
Citat fra: "verner" post=107877
Citat fra: "e-stenman" post=107872
Det største der er plads til , bagpå, på en 2wd kassevogn, er 205 r 16. Så er der kun LIGE plads til at der kan være en finger mellem dæk og bærearmen.


nu skriver du ikke noget om fælg str og indpresning, for det ha stor betydning hvike fælge der benyttes

der er da flere der har kørt med 265 i bag, der er der så problem med at åbne skydedøren helt, men det er der også råd for...


Jeg har Mercedes 16" Alufælge og mener ET er 35, Kan det ikke godt passe ??? De holder sig pænt indenfor skærmen så der ikke er problemer med skydedør eller andet.