Vis indlæg

Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.


Beskeder - Casper L.A.

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
46
WBX/LBX Fora / Sv: Lidt nyt til den gamle DJ’er
« Dato: 24. November 2017 kl: 18:36:42 »
Det ser ellers lækkert ud  8) Specielt de dyser der, det tror jeg min gamle DJ ville være glad for  ;)

47
Mekanisk / Sv: 10,9 vs 8,8 bolte
« Dato: 20. November 2017 kl: 18:15:14 »
Jeg har lige renoveret min syncro og der kom 10,9 bolte i, de er jo bare det stærkere end en 8,8'er.. Så det hade jeg det bedst med :)

48
Sjov und Spass !!! / Sv: Så er der dragrace.....
« Dato: 10. Oktober 2017 kl: 20:33:28 »
Haha  :D.. Dog er det snyd for scooter'en for inderbanen og den er kortere :P

49
Diverse / Sv: Fra varevogn til personbil, mama mia che stress!
« Dato: 02. Oktober 2017 kl: 19:47:13 »
Jeg fik told/registrerings synet, betalt afgift og hentet nummer plader til min 88' Syncro Halv panel her i sommers, den kommer fra Norge af, født som varebil.
Pillede bagvægen ud, satte 2 camper stole i, i for og satte en fuld brede R&R seng i og seler selvfølgelig, kørte til toldsyn/registrerings syn i min lokale synshal, og stak ham den Norske reg. attest og sagde den skulle indregistres som Personbil og skrives i at den hade 5 sæder.... Bingo, intet problem :) ... Selvom den kom fra Norge og var født som varebil ;)

50
Mekanisk / Sv: Tips og fifs om 1.9L "DF" motor
« Dato: 25. September 2017 kl: 19:01:07 »
Ottokrog... jeg tror nok jeg ville kigge mere på temperatur i en TD end jeg vil i en WBX :)... Har haft en JX 2wd og den blev, selvom jeg kørte pænt og aldrig over 90 så bliver den jo betydeligt varmer end min nuværende DJ syncro gør :) ... Og det med olie og vand for hver 500 km er måske lidt overkill, hvis man har gået den grundigt efter for eventuelle ting der kunne gå til inden for nærmeste fremtid :)

51
Alt andet / Købes - "Sving rundt" bord
« Dato: 12. September 2017 kl: 19:07:56 »
Søger sådan et bord med beslag, nogle der ligger inde med et i god stand ? :)

Mvh Casper Andersen

52
Alt andet / Sv: NYE Tristar Syncro skærmkanter byttes
« Dato: 30. August 2017 kl: 18:44:52 »
Altså hvis det er du vil sælge dem, så kunne det da måske godt være jeg vil købe dem ;)...

53
T3'ens ABC. / Sv: Afgift t3
« Dato: 24. August 2017 kl: 18:34:05 »
Nå ja på den måde :)... Men så det jo nåde med at det svar kun er gyldig i x antal dage ?

54
Nå så det har simpelthen bare været et tørt træk aksel led.... Hmm nå jamen så lærte man jo også noget nyt i dag :)... Jamen fortsat god tur og godt at høre at det ikke var værre end det var :)

55
T3'ens ABC. / Sv: Afgift t3
« Dato: 23. August 2017 kl: 20:59:39 »
Undskyld Uffe... man gør det efter at man har været til Toldsyn/reg syn ;)

56
T3'ens ABC. / Sv: Afgift t3
« Dato: 23. August 2017 kl: 20:57:08 »
Nej det behøver man altså ikke uffe ;), det er da kun vidst du vil af med 400 kr ekstra vel og mærke ;)... Har som sagt lige været turen igennem

57
T3'ens ABC. / Sv: Afgift t3
« Dato: 23. August 2017 kl: 20:45:18 »
Nej det første du skal gøre er at køre til din syns mand med bilen og få lavet et told og registrerings syn :)  Derefter skal man ind på skat hjemme side og sætte det hele igang, og det kan din syns mand fortælle dig meget mere om hvordan dur gør :)

58
T3'ens ABC. / Sv: Afgift t3
« Dato: 20. August 2017 kl: 21:19:47 »
Jeg vil på det stærkeste vælge at gå direkte til SKAT :) Da de firmaer der laver sådan noget kun kan vurder afgiften ud fra hvad der er til salg nu, da de ikke har adgang i den del af SKATS arkiver og til dels er der ikke rigtig nogle til salg og de ligger alligevel i den dyre ende efterhånden, men SKAT der i mod går ind og kigger at der ikke rigtig er nogle til salg, nå jamen så går de i deres systemer og kigger eksempelvis 10-15 år tilbage og ser hvad man beregnede afgiften på den gang og så er det man går udfra og det betyder for dig at bilen bliver meget billigere i afgift :).... Har lige været i gennem hele baduljen med min Norske 88' 2,1 Syncro :)

59
Ja det er da ikke noget man lige gør, man bliver nød til at skal have topstykket af og bundkaret, for at få det stempel op der har det defekte leje, og så skal der tjekkes for skader på krumtappen og for skader på plejlstang  :)... Det bedste ville være at få dem alle sammen ud og få skiftet alle leje overfaldene. Og ved at det er ret dyrt at køre på værksted i Norge  :-\ Men pas på med at køre alt for meget med det da det bliver værre og kan gøre stor skade

60
Som Jønne så fint skriver, så tror jeg også man skal regne med et plejlleje der er ved at være over dage  :-\

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8