En kæmpe tak til Crapz for at stille op og hælpe. Supercool og meget systematisk blev der diagnostiseret, og jeg var dels imponeret, og dels lidt forundret over at hverken mekanikerne eller en auto-elektrikker kunne finde ud af, hvad der tog Crapz meget kort tid at finde frem til.
Crapz prøvede at forklare mekanikeren noget om at der på de her gamle tyske busser åbenbart er noget specielt med strømføringen, så der er plus på kabler der går til stel (er det rigtigt forstået, Crapz?), så mekanikeren havde troet at en lille tynd blå ledning var den de skulle måle puls på. Så han var lidt forvirret.
Crapz ret mig endelig, hvis jeg ikke fik forklaret det rigtigt. Måske andre kan bruge tippet til noget. Der var en anden tråd for en uges tid siden, om en anden der også stod med strømproblemer, og fik leveret en generator fra Mølle. Måske han kunne have glæde af at læse med?
Så jo, Hinze, jeg smiler til op over begge ører. Nu skal den bare en tur i vaskehal, og så skal der tages billeder, så den forhåbentlig kan få en ny glad ejer.
Mølle, det var jo så åbenbart ikke generatoren alligevel, så jeg kigger snart forbi med de to jeg lånte forleden. Den jeg købte sidder på, så den bliver bare siddende.
Igen, tak for indsatsen Crapz, det lettede en kæmpe sten fra mit hjerte. Det er altid dejligt at opleve der "sportsmanship" der hersker her på T3-nettet.