T3 Fora.. > Interiør

Varmeapparat i varerummet, hvad er meningen?

(1/2) > >>

brian:
Visse varevogne har et varmeapparat i varerummet, som f.eks. den her:
http://www.t3nettet.dk/PNphpBB2-viewtopic-p-134986.html#134986

Hvad er meningen med det?

Varmeapparatet sidder i en plastkasse, og virker egentlig lidt skrøbelig til en varevogn.

Den kan vel ikke holde til at man træder på den f.eks. ?

BlackChart:
Tjaeh, et slag på tasken; Det er til at give varme!

Du kan jo prøve at stille dig på det, så finder du ud af om det holder - gør det ikke det har jeg et du må få.

Aran:
Sikkert fordi busser og varevogne bygger på samme platform. Nogle af dem er sikkert bygget om til gule plader henad vejen, og så har man "efterladt" varmeapparatet i varerummet.

brian:

--- Citat fra: "Aran" ---Sikkert fordi busser og varevogne bygger på samme platform. Nogle af dem er sikkert bygget om til gule plader henad vejen, og så har man "efterladt" varmeapparatet i varerummet.
--- Afslutning på citat ---


Jo, det lyder rimeligt.


--- Citat fra: "BlackChart" ---Tjaeh, et slag på tasken; Det er til at give varme!

Du kan jo prøve at stille dig på det, så finder du ud af om det holder - gør det ikke det har jeg et du må få.
--- Afslutning på citat ---


Jo, men formålet med varme i et varerum, der er vel ingen.

Tak ellers for tilbudet med plastkassen, men jeg vil nødig ødelægge det der er. Jeg har mærket på det, og sat en fod på, men det virkede ikke robust nok?

Jønne Ukendt:
Hvis nu der er tale om en Allrounder uden skillevæg, som kun har pladen eller et gitter bag føreren vil jeg ikke undvære
 at varerummet kan varmes op. De er standard monteret.

 Mvh Jønne Ukendt

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version