0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Direkteindsprøjterne ligger jo lavt sammenlignet med kammerdieselerne - de er nede i omroder 1:16 - 1:18. Desværre har de jo forbrændingskammeret neddrejet i stempeltoppen, så ikke for at være lyseslukker, men hvis vi først skal høvle en lille halv cm af stempeltoppen for at undgå kollision med topstykket, og derefter skal vi dreje yderligere en cm ned i stempeltoppen for at få et forbrændingskammer, så er vi vist forlængst kommet ud på den anden side af godset. Det er helt sikkert en sjov ide at lege med at bygge sig egen hybrid, og jeg er hjertens gerne med til at drømme, men bare lige så andre ikke tror, at vi er tossede og har glemt fakta, så ved vi da godt, at det er noget billigere, lettere og langt mere driftsikkert at købe en fungerende std.-motor, og hvis vi skal være helt konkrete, så har vi også rigeligt at gøre med at passe vores helt almindelige biler...