Forfatter Emne: Stelnummer på T3 autocamper  (Læst 2239 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline fætter

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 164
    • Vis profil
Stelnummer på T3 autocamper
« Dato: 25. Juli 2012 kl: 18:53:00 »
Skulle lige finde stelnr. på camperen, meen der sidder en vandtank foran, såå flytter man stelnr på sådan en camper eller skal vandtanken af til syn ?
Vh  Fætter
Den stolte ejer af 2 Golf 1 GTI + Ford Taunus Coupe + Ford capri + Talbot Samba Cabriolet
rallye + Datsun king cab 720 4x4
og sidst og ikke mindst T3 kassevogn 1,6 td  fra 1990 og en T3 Camper fra 1980
Nu også med en T3 bus fra 1991

Offline BlackChart

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 8.027
    • Vis profil
Stelnummer på T3 autocamper
« Svar #1 Dato: 25. Juli 2012 kl: 19:21:22 »
Du kigger bag på vangen i pass.-siden ved B-stolpen??

Det skulle gerne være synligt derfra, og der bør heller ikke side nogen vandtank med mindre det er uoriginalt...
Men ja, hvis der sidder en vandtank og spærre for stelnummeret, så skal den af til syn da synsvirksomheden skal kunne tjekke stelnummer...

Originalt sidder vandtanken (som faktisk er til spildevand) jo i venstre side af bilen...
Mvh. Morten Trab

Daily Driver - \'96 BMW 323i Sedan

Offline fætter

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 164
    • Vis profil
Stelnummer på T3 autocamper
« Svar #2 Dato: 25. Juli 2012 kl: 19:44:42 »
sidder stelnr. det samme sted på alle t3? min er fra 1980 og med vandtank i begge sider så troede måske de havde flyttet det, menmå da bare skrue den vandtank af og se om det sidder hvor de plejer.
tak tak :-)
Vh  Fætter
Den stolte ejer af 2 Golf 1 GTI + Ford Taunus Coupe + Ford capri + Talbot Samba Cabriolet
rallye + Datsun king cab 720 4x4
og sidst og ikke mindst T3 kassevogn 1,6 td  fra 1990 og en T3 Camper fra 1980
Nu også med en T3 bus fra 1991

Offline lambove

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 116
    • Vis profil
Stelnummer på T3 autocamper
« Svar #3 Dato: 26. Juli 2012 kl: 15:36:59 »
Jeg har også problemet. Er kasseret pga "manglende stelnummer". De kunne ikke finde ud af hvor det stod. Min vandtank, der også sidder i højre side er garanteret original, og den ser ikke ud til nogensinde at have været skruet af. Den undervognsbehandling der sidder "deroppe" på vangen føles til at have siddet der i mange år, den er i hvert fald langt over tiden fra forrige syn. Jeg agter at ringe til det synssted, der har synet den sidst og spørge hvor det sidder, for de må da også have haft problemet. At skrue tanken af kan vel nok lade sig gøre, men den er nærmest limet fast i gammel u-vognsbeg. Vender tilbage så snart jeg ved noget.
hilsen lambove, ejer af T3-84 original autocamper med permanent højt tag.
volvo\'er, vw\'er, buggy,  vw variant, earlybay, vw T1\'ere, mange; volvo 210\'ere, polo: fed bil 500.000 km, peugot 400-et-eller-andet, frygtelig øse, sierra, orion, polo igen, felicia ( der står vw på alle stumperne), caddilac-65, fed øse, og nu T3 med orioginal camping "upset", og så nu lambo\'en på lang bund. men det er måske kun aktuelt på vw-nettet.