Forfatter Emne: Import Afgift på Whit/BLue-Star  (Læst 964 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline rotaxmeincke

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 10
    • Vis profil
Import Afgift på Whit/BLue-Star
« Dato: 04. December 2013 kl: 21:22:54 »
Hejsa.

Det har sikkert været drøftet før men jeg kan ikke finde nogle nyere afgørelser. Det er heller ikke lykkedes mig at finde nogle resultater på skats hjemmeside. Men hvad skal jeg regne med for sådan en vogn med Benzinmotor ???

På forhånd Tak

Offline TONY

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.868
    • Vis profil
  • T3 model: Yamaha FZ6
  • By: 8765 Klovborg
Import Afgift på Whit/BLue-Star
« Svar #1 Dato: 04. December 2013 kl: 21:47:14 »
Du finder sikkert ingen med betegnelsen bluestar eller whitestar, men måske som multivan.
De er registreret som, type 25, caravelle, transporter, bus, multivan, osv. fuldstændig som alle andre T3ere.

Hos skat spiller man lotteri og de ser ikke forskel på fugl og fisk, eller noget andet for den sags skyld.
Har du fundet en bil i udlandet, så brug den betegnelse som står i papirerne, og håb på det bedste.
De erfaringsmæssigt dyreste betegnelser har mig bekendt været bus og multivan, men kun i enkelttilfælde.
Det er dig selv som skal angive standen på bilen, og synsmanden retter kun hvis du underdriver kraftigt.

Et forsigtigt skøn vil være mellem 15 -25.000,- men bliv ikke overrasket hvis du kun bliver opkrævet 7 -12.000,-
På min Whitestar er der betalt 25.600,- i afgift, i 2006

Tony
Mobil 30111518

KØBES : T3 i super god stand, "ingen" rust, bensiner under 1500 kg, mindst 6 siddepladser, evt m hævetag men ikke højt tag.

Offline Quaade

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 155
    • Vis profil
Import Afgift på Whit/BLue-Star
« Svar #2 Dato: 07. December 2013 kl: 08:03:18 »
Jeg har lige betalt 10058 kr for min transporter på hvide plader.. synshallens vurdering var middel..
16" syncro 2,1I Finsk mili ambulance.