Forfatter Emne: Vedr træf  (Læst 5720 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Bussemand

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 272
  • Glad t3 kører
    • Vis profil
  • T3 model: 1.8i Benzin reimo camper
  • By: 3460 birkerød sjælland 40922457
Vedr træf
« Dato: 02. Juni 2014 kl: 00:24:52 »
Der er noget der undre mig ang tilmælding og frem møde til vores træf,,,,,,,,,,,,     hvorfor kommer der ikke flere med når  vi er 482 registrerede brugere på t3 nettet, :(
Har kørt diesel indtil 4.4.2016

Offline t3søren

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.272
    • Vis profil
Vedr træf
« Svar #1 Dato: 02. Juni 2014 kl: 09:36:38 »
Som bruger af t3nette er man jo ikke forpligtiget  til at deltage i træf. Mangfoldigheden er jo stor blandt os og godt for det.
Jeg kunne da også godt tænke mig at træffet kunne være med nogle hundrede deltagere, men tanke om et træf hvor folk hygger sig omkring bilerne og samværet er nået.
Ønsket om at flere ville støtte klubben med medlemskab og hermed også driften af t3nettet (som koster en del) er stor. For at skaffe nye og unge medlemmer skal sættes penge og kræfter i et storer PR arbejde og dette kræver frivillige der har forstand og lyst til dette. Bare byd ind !
Når jeg skriver "unge medlemmer" er det grundet tanke om at få nye ide og indput til såvel klubben som vores biler.
Hilsen Søren Mølskov


81er cv Baby Blue
Bluestar med 2,2 Subaru
Den Grønne
og meget meget mere.
Tlf 61379323
transportert3.co.nr

Offline Jens Flensborg

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 4.262
    • Vis profil
Speedvejbane - nej tak!
« Svar #2 Dato: 02. Juni 2014 kl: 14:23:18 »
Speedvejbanen - nej tak ... jeg kommer ikke mere til det sted.

Arbejdet i træfudvalget er måske lidt for krævende, derfor vil jeg ikke skænde ud. Gerne giver jeg lidt inspiration - og efter min samtale med Frank Binau på hjemvejen fra Fyn14 i lørdags - ryster jeg endnu mere på hovedet. Sikke en måde at håndtere gnidninger på ... Jeg synes ikke meget om træfpladsen Fyn14, dog var Kolding grusgrav perfekt. Har aldrig oplevet noget i den stil som Fyn14, sikke en trist plads til Danmarks store T3 Bustræf. Jeg håber da ikke, at man har betalt noget til Speedwayklubben for lån af et stykke græsmark ... klubben har en meget fornem likviditet på omtrent 30tsd  og entre Fyn14 var på normalt niveau, så under stregen hænger det hele ikke sammen for mit vedkommende. Folk kører op til 700 KM for at opleve noget, godt nok FOR AT OPLEVE NOGET MED NIVEAU!

Kunne man måske finde en campingplads med service, børneinteresse og mere rum for børnenes interesser, mindre larm, vask, bruser, toiletter på normalt niveau (uden at pigerne bliver bange fordi de for besøg af pubertære ældre "speedwaydrenge" på deres WC, som det skete på speedvejbanen ...) , liv på egnen og indkøbsmuligheder, måske med fin strand og ikke langt fra Kolding ... ja da ...

Og hvorfor bruger klubben ikke pengene til årets træf - måske med toiletvogn (fuld service lejemål) i grusgraven ...

Når jeg sammenligner Fyn14 med "Pfingsttreffen Hemmelmark (700 busser - 8 Euro en overnatning - super campingplads) eller med Rømø Familiecamping (12 euro pr. overnatning)  , eller med Mammutpark Syncro 2014 (50 Euro med en hel weekend på 70 hektar offroadområde)  eller med Berliner Bus Festival (40 euro en hel weekend)... ja så er Fyn14 nederste niveau, mindre kvalitet end Sallinge Fiskesø - og Sallinge var allerede noget til spanden for dem der betaler for noget med niveau ...

Har altid tid til en snak, turisterne gider bare ikke komme til sådan et sted og vi betaler gerne lidt mere til service mm. Når ungerne keder sig, så duer den altså ikke for mit vedkommende og alt andet er sagt.

Lørdag aften sad 4 busfolk i min garage til fælles hygge, vi var enige om at vi ikke blander os i de danske bussager, men som turister er vi ikke tilfreds og vi var enige om at det er T3 folket i Danmark der skal finde ud af noget.

Jens
Støt T3 Klubben Danmark
---
T3 JX 14er LLE1308 1992
T3 JX 14èr Syncro Camper 1991
T3 JX 14èr Syncro Doka 4doors 1990
1303 bobbel cabriolet 1978
1200 bobbel eksport CKD 1963

Offline jbjerrum

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.737
    • Vis profil
  • T3 model: T3 Syncro DJ - “Den Røde Løber”
  • By: Kongernes Nordsjælland
Vedr træf
« Svar #3 Dato: 02. Juni 2014 kl: 14:46:55 »
Det er da lidt kedelig læsning, at træffet tilsyneladende har været så voldsomt skuffende...

Var der mon nogen, der skulle ha' været med i træfudvalget, men som glemte at melde sig under fanerne...??

Jeg glæder mig til FYN15 - især fordi jeg var forhindret i år - både i forberedelse, deltagelse og stunts undervejs...

Ses derude... ;-)
God hilsen, Jeppe B ;-)
Mob.: 22823082 sms 24/7/365

En T3 om dagen holder doktoren væk... ;)

Offline Brutus

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 580
    • Vis profil
Vedr træf
« Svar #4 Dato: 02. Juni 2014 kl: 16:13:02 »
Kære alle
Jeg var en af dem, der var fraværende på det nyligt afholdte træf - begrundelsen er hverken i forhold til pris, placering eller uvenskab men alene fordi der var konfirmation og familie fest i netop disse dage.

Det er prisværdigt, at der er medlemmer der arrangerer træf og jeg håber også det bliver en mulighed i 2015 - hvis omstændighederne (se kalender) byder det, hjælper jeg gerne til - det er skønt med en konstruktiv og fremadrettet tilgang, derfor kunne der allerede nu laves en ønskeliste til træf 2015 som det kommende træf udvalg kunne læne sig op ad.

Kan huske det første træf i T3 regi, som blev afholdt i Randers - hyggelige mennesker (vi var kun ca. 11 biler) et stort værksted, hvor der blev makket på livet løs og en livlig generalforsamling.

Slutteligt skal der lyde en tak til det initiativ rige træfudvalg (der har gjort utallige forsøg på, at hverve flere deltagere) for et fint og solrigt træf 2014, som jeg desværre var forhindret i at deltage i
vh
Brutus
T3 1,6td 1991
MB E220 cdi 2008
Vespa GL 150 1962

Offline Bussemand

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 272
  • Glad t3 kører
    • Vis profil
  • T3 model: 1.8i Benzin reimo camper
  • By: 3460 birkerød sjælland 40922457
Vedr træf
« Svar #5 Dato: 02. Juni 2014 kl: 16:14:53 »
Jeg var ikke utilfreds med fyn 14,,,, jeg skrev bare det er mærkeligt at der ikke kommer flere til træf når vi er så mange på t3 nettet :cheer:  :cheer:  :cheer:  :cheer:  :cheer:  :cheer:  :cheer:  :cheer:  :cheer:  :cheer:
Har kørt diesel indtil 4.4.2016

Offline BlackChart

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 8.027
    • Vis profil
Vedr træf
« Svar #6 Dato: 02. Juni 2014 kl: 16:36:10 »
Tjaeh - personligt er jeg hamrende træt af ikke at kunne være med - der er ikke ret meget der topper T3-træf :)
2 årsager:

1) Jeg har ikke en kørende T3 i år (ja ja, andre var med uden T3, fred være med det - men et T3 træf er altså for T3'ere)
2) Jeg har været sygemeldt i 3 uger pga. akut operation, så har været lagt lidt brak - derfor kom jeg heller ikke på besøg, som jeg ellers havde planlagt.

Næste år ramler det nok med konfirmation af den ældste af knejterne, der kommer jeg så heller ikke.

Men ja, det kunne da være så fedt at 25-30% af T3Nettet's brugere mødte op til Fyn-træf - men hvad der skal til ved jeg ikke lige, vi har forsøgt i flere år at slå rekorder. Mener maks antal var for 2 eller 3 år siden hvor vi var 82 biler.
Mvh. Morten Trab

Daily Driver - \'96 BMW 323i Sedan

Offline Alp

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 785
    • Vis profil
    • Film
  • T3 model: Syncro
Vedr træf
« Svar #7 Dato: 02. Juni 2014 kl: 16:56:38 »
Citat fra: "BlackChart" post=111797


Men ja, det kunne da være så fedt at 25-30% af T3Nettet's brugere mødte op til Fyn-træf - men hvad der skal til ved jeg ikke lige, vi har forsøgt i flere år at slå rekorder. Mener maks antal var for 2 eller 3 år siden hvor vi var 82 biler.


Du kan også huske denne, Morten   :)

[video width=425 height=344 type=youtube]MfDUs1LA-qA[/video]

Offline BlackChart

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 8.027
    • Vis profil
Vedr træf
« Svar #8 Dato: 02. Juni 2014 kl: 19:48:58 »
Ja da :) Men der har været flere siden :)
Mvh. Morten Trab

Daily Driver - \'96 BMW 323i Sedan

Offline Hinze

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.498
    • Vis profil
  • T3 model: ingen for tiden
  • By: 2670 Greve
Vedr træf
« Svar #9 Dato: 02. Juni 2014 kl: 20:25:58 »
Citat fra: "Alp" post=111799


Uha, nr 46 er lækker  :)

Offline Erik

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.190
  • Er den konstruktivt ændret??? DET KAN DU BANDE PÅ.
    • Vis profil
  • T3 model: Doka Syncro 1,9 TDI
  • By: Solrød Strand
Vedr træf
« Svar #10 Dato: 02. Juni 2014 kl: 20:26:33 »
Jeg synes nu at stedet var ok.. der var betydeligt mere læ end i Bøjden, og det sætter jeg stor pris på.. Oplevede ikke støjen fra speedway banen, da jeg var med på udflugt til Sydfyns Autocamper,  de par timer de kørte rundt. Jeg kender ikke noget til uvenskab, men ved at folk ikke har stået i kø for at hjælpe med planlægningen.

Jeg synes heller ikke at der er blevet meldt noget ud, som ikke blev indfriet... -og jeg synes at der var en rigtig hyggelig stemning i år...

Jeg deltager gerne til næste år på samme præmisser, men siger selvfølgelig ikke nej til finere forhold. Vi må se hvad Fyn15 byder.... Glæder mig...
Min næste bil vil jeg beholde lidt længere...
DET VIL JEG ALTSÅ...

Offline Aakerman

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 618
    • Vis profil
Vedr træf
« Svar #11 Dato: 03. Juni 2014 kl: 00:39:00 »
Hej alle.
Der er ikke noget i vejen med efterkritik, det værste er at ingen giver lyd tilkende. :woohoo:

Jeg tror (min helt egen mening) at vi skal beslutte hvad klubben skal være for en "størrelse". For mig er der et par scenarier (som jeg selv deltager i aktivt).

1) Vi skal bare være en lille klub, bytte reservedele for penge, køre lidt terræn for syncroerne, drikke et par bajere, god kammeratsnak, på en græsplæne et sted mellem Jylland og Sjælland.

2) Vi skal markere os, komme på "kortet" således at folk vil komme langtvejs fra for at deltage. Det kræver arbejde, utroligt meget arbejde, det at melde sig til og smide nogle få euro, er jo det mindste af det. Har vi lyst til det ? Hvem er alle de frivillige ? Og ikke mindst: "Hvorfor"?

3) Her er vi slet ikke, men det er jeg om 3 uger. Topklasse hotel, kvinderne i lange kjoler, de har luftet håret under formiddagskørslen, og bruger eftermiddagen til at lægge "krigsmaling"!. Drengene vil gerne snakke teknik, men det bliver mest gourmet (over et par bajere) :lol:

Tager man nu en rå procent beregning på det her, så er min erfaring at alt over 7% deltagelse er en succes. I den klub jeg skal "lufte" husets frue og mig selv kommer vi et par og 60 biler, hvilket tilsvarer ca 6,8%, det er nogenlunde eller mindre for andre klubber (betalende medlemmer 800+)

Skal jeg sige noget, så tror jeg, at området ved Fjeldsteds nye børnelegeplads kunne være interessant.

Med venlig hilsen
Bent
Medlemsnummer 189
Syncro 14" Caravelle JX 91 "Geo"
Sika Transporter 2,1 WBX 89 "Snehvide"

Offline porteren

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.112
    • Vis profil
  • By: Jelling
Vedr træf
« Svar #12 Dato: 03. Juni 2014 kl: 07:59:56 »
Det eneste jeg synes godt kunne have været bedre på Fyn 14, var at græsset skulle have været klippet en uge før.

Der var godt læ på pladsen, og der var toiletter og vand. Desuden var der en overskuelig flok af hyggelige mennesker. Det er alt hvad jeg ønsker mig af et T3 træf.

Havde der været luksusfaciliteter, legeplads og svømmepøl, så havde der måske også været masser af børn, med tilhørende uro, og da jeg har været pædagog I 18 år, har jeg fået rigeligt af, at høre på andre folks børn.
Hyggelige og rolige snakke over en øl med T3 interesserede voksne, er hvad jeg kommer for.

Jeg har gennem 15 år været medlem af en sammenlignelig landsdækkende forening, der hedder  "Havkajakroerne".

I starten var vi en flok på 20- 25 mennesker, der mødtes på en strandgrund en gang om året, et eller andet sted I landet. Vi sov I små telte som kunne medbringes I kajakkerne. De eneste faciliteter vi behøvede var et toilet og adgang til drikkevand. Vi kendte hinanden og hyggede os med roning, et par bajere og snak over trangiaen eller bålet.

Nu har det udviklet sig til et gedemarked med flere hundrede deltagere. Der er arrangeret  workshops, flere forskellige ture hver dag, dyre udenlandske instruktører og det er efterhånden så stort, at det er både dyrt og svært at finde et sted, hvor alle kan være og der er faciliteter nok. Desuden  tager det nu et team på 3-4 personer det meste af et år at forberede det.

Havkajakroerne har fået et flot klubblad, IT system der ikke altid fungerer og en bestyrelse, der skændes. Ligesom I mange andre større foreninger.
Når jeg kommer til træf, så kender jeg ikke en tiende del af deltagerene, og der er meget få, af de oprindelige, der kommer.

Stort og fancy er ikke nødvendigvis godt, så lad os holde T3 træffene I en størrelse, hvor vi kender hinanden, og hvor det ikke koster fuldtidsstillinger at arrangere det.
Mvh.
Kim W


Har haft: Arnold. T3 Syncro 2,1 MV. 1989, med 2 spær, decoupler, lange ben og halvhøjt tag

Har: Vanessa. T4 Syncro 2,5 TDI 102 hk. 2001. Lang snude m. AXL motor.
Tidligere polizei buss
 
En syncro med beboelsesfaciliteter er ikke en camper. ----  Det er en expeditionswagen

Offline Jens Flensborg

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 4.262
    • Vis profil
Vedr træf
« Svar #13 Dato: 03. Juni 2014 kl: 08:47:02 »
Hvem sidder i træfudvalget? Var Søren alene om det? øv!

Der skal lægges et fornemt budget til Fyn15 og det skal godkendes af klubbens forsamling. Ideen med at finde et sted (campingplads?) med højere niveau må ikke være et problem, måske noget i retning af lillebæltsområdet? Grusgraven i Kolding er fedt, der skal en toiletaftale med ind i pakken? Måske kun en Dixi ... (vores ordsprog her).

Ja tak Kim og nej tak til kajakkasteller Kim.

Og til tankerne om fortiden: Alle de der småting med andre klubber og historier ... kan ikke bruges til fremtiden når man vil opleve noget nyt. Måske de positive ting som inspiration, men jeg lever altså her og nu.

Det er meget besværligt med at finde ildsjæle til et projekt, jeg hved det godt. Såfremt budgettet hænger sammen og folk ikke betragter T3 klubben som en spareklub, mere som et interessant fælleskab, så kan det blive meget mere spændende.

Skal vi kigge efter et fint sted til Fyn15 - så laver vi afstemninger på facebook på T3nettet??? og vi kan sagtens fortsat få en positiv ånd ind i det???

Er der flere af jer der har været til T3 træf i rundt omkring i Europa? Man kopirer de bedste ting ...

Og her kommer der en visuel oversigt med forslag fra www.camping.dk ...


[attachment=17701]he4865f0.jpg[/attachment]


Oder watt?
Jens
Støt T3 Klubben Danmark
---
T3 JX 14er LLE1308 1992
T3 JX 14èr Syncro Camper 1991
T3 JX 14èr Syncro Doka 4doors 1990
1303 bobbel cabriolet 1978
1200 bobbel eksport CKD 1963

Offline Nikolaj74

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 265
    • Vis profil
Vedr træf
« Svar #14 Dato: 03. Juni 2014 kl: 09:36:58 »
"Porter" som kom til vintertræffet, det er småt og godt  :)