Forfatter Emne: Camper købes - gerne syncro  (Læst 1432 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline maksdk

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 1
    • Vis profil
Camper købes - gerne syncro
« Dato: 07. November 2015 kl: 10:05:49 »
Kære T3-folkens.

Jeg har tit og ofte snaget på jeres forum - smasket lidt over jeres lækre biler.

Nu er tiden så kommet, hvor jeg, frue og søn vil gøre alvor af vores skal-vi-ikke-have-en-camper-drømme. Derfor smider jeg nu dette oplæg: Måske er der en af jer derude, der nu her i sæsonafslutningen tænker, at de vil pensionere netop deres camper - eller vil af med den, for at få råd til lidt ekstra julegaverne.

Jeg leder efter den helt rigtige, og vil gerne betale prisen for den.

Jeg kan sagtens pille i biler selv, men jeg er ikke ude efter et projekt - jeg vil gerne have en forholdsvis køreklar bil, som jeg kan drøne afsted i til foråret.

Som sagt er syncro at foretrække, men alle campere har som udgangspunkt interesse.

Håber at høre fra jer. Gerne med billeder.

Mange hilsner
Martin (martin.kristensen.dk(snabelfætter)gmail.com/enogtres atten nul seks niogfirs)

Offline FrankBinau

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.228
    • Vis profil
    • vw
  • T3 model: En på vej
  • By: 5600
Camper købes - gerne syncro
« Svar #1 Dato: 07. November 2015 kl: 10:46:51 »
Hej :-)

Og velkommen til. Kan ikke lige se hvor i landet du er fra. Men der er måske en mulighed vis du kigger forbi www.sydfynsautocamper.dk og tager en snak med Niels Erik. Siden er ikke hele tiden opdateret så måske har han lige den du søger. Mvh Frank :-)


[attachment=20678]WP_20150211_14_07_06_Pro_2015-11-07.jpg[/attachment]
Med vwenlig hilsen. Frank Berg Binau :-)
2006-VW-T5-Transporter-Kassevogn-lang-2,5-TDI-191HK-6gearTræk-M/Bremse-2175Kg-U/Bremse-750kg
2015-VW-Golf-VII-1,6-TDI-110HK-Bluemotion-Variant-Træk-1300K
1996-VW-Golf-III-CL-60HK-Benzin