Vores biler. > Din bil...

T3 Westfalia

(1/8) > >>

Carsten Anker:
Jeg købte mig her en T3 Westfalia fra 5/83 1,9 benzin d. 10/11-21
Camperen kommer fra Californien og har købt den i gemmen en t1-2-3 importør i Tyskland.
Den skal have en udvendig lakering da lakken er mindre ødelagt af solen og det samme er sealingerne i samlingerne men ingen rust  :)
Alle slide dele og gummi bliver også udskiftet fa jeg vil have en driftsikker bil. 
Ellers står den totalt originalt.

Carsten Anker:
Lidt sjovt så søgte jeg på adressen på den gamle ejer og søgte i Google Earth
og der stod bilen ude foran huset i Californien.
Som ses på billedet er der en stor bule i siden som han selv har prøvet på at rette lidt op på og male grå.
Men det er også en af de to trælse ting på bilen den har nemlig også en bule i bagklappen som er mindre træls.

Carsten Anker:
Her er lidt billeder af indvendig og bolden som den tidligere ejer har rettet lidt op på 😊

Tica:
Fed bil, mit første møde med en T3'er var faktisk i California tilbage i 1985, Westfalier Joker i samme farve som din og med den voldsomt kraftige CS 1.6 Diesel motor alles drøm af et køre jern ;-) De havde faktisk selv afhentet den i Tyskland og så kørt rundt i Europa i en måned før de sendte den til US.

Tror aldrig at den fik rykket skindet af en kop lunken kop kakao  :o men vi kom da rundt i Yosemite.

POLLE955:
Tillykke med den ,jeg har faktisk en fuldstændigt magen til , bare 5 mdr. Ældre ,men også solskadet , den er så med en dieselmotor fra Passat på hele 68 hk. ;D ;D vi ses hilsen Poul

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version