Så har jeg prøvet og få en dataerklæring af bussen det er sku en dyrt omgang

Syntes det er for meget for 30 min arbejde.
Så vil prøve i Tyskland.
Er der en her inde der har en forslag
De skriver.
Pris forespørgsel på dataerklæring
Hej Carsten
Så fik jeg kigget lidt på din sag.
En data-erklæring på denne vil koste 4000kr+moms.
Der er en lille chance for at vi bliver nødt til at støjmåle. Jeg forsøger at finde støjdata andre steder, men hvis ikke det lykkedes, vil prisen ende på 6500kr+moms.
Hvis jeg skal gå videre, skal jeg bede om 3 ting:
En faktureringsadresse.
Et billede af bilens motornummer. Jeg har vedhæftet hvordan det ser ud på en næsten tilsvarende bil, samt ca. hvor du kan finde nummeret.
Bilen skal vejes (dette kan vi gøre, evt. i forbindelse med støjmåling, og ellers er det at finde nogen med en brovægt). Husk at notere hvor meget brændstof var på under vejning.
Det kan for resten være at din synhal kræver yderligere dokumentation for dele af Westfalia opbygningen (bl.a. tagkonstruktionen). Det må du lige forhøre dig om, men hvis det er kan vi også tilbyde at hjælpe med den del.
Pris og sagsbehandlingstid
Alle data skal gælde køretøjet, som det var, da det forlod basisfabrikanten.
Prisen er kr. 4.000,- plus moms, hvis bilen ikke oprindeligt er bygget til EU, og skulle der ikke forefindes støjdata er prisen yderligere kr. 2.500.- plus moms for en støjmåling. Du skal endvidere selv stå for udgiften samt transport til/fra støjmåling. Alle data skal gælde køretøjet, som det var, da det forlod fabrikanten.
Vi gør opmærksom på, at der ikke altid foreligger et godkendt målt forbrugstal. Dette gælder især biler uden for EU. I disse tilfælde vil forbruget blive indskrevet som 0,0, og SKAT vil efter synet beregne et forbrug ud fra køretøjets vægt.
Vores mål er at vi kan have en Data-erklæring klar til dig på 8 arbejdsdage. Hvis der opstår nogle udfordringer med at validere data på din bil, kan det påvirke leveringstiden og du vil løbende blive informeret.
Såfremt der ikke kan laves en dataerklæring på køretøjet af en årsag, som ligger hos tredjepart , bliver vores forbrugte arbejdstid faktureret kunden. Ligeledes vil kunden blive faktureret for forbrugt arbejdstid, såfremt kunden annullerer arbejdet efter at kunden har igangsat opgaven hos AutoConsult.