Forfatter Emne: Standard dækstørrelse til syncro.  (Læst 1332 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline porteren

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.112
    • Vis profil
  • By: Jelling
Standard dækstørrelse til syncro.
« Dato: 16. Juni 2010 kl: 09:08:44 »
Jeg er ved at regne lidt på gearinger i forbindelse med forskellige fælgstørrelser og dækbredder/højder. Så jeg vil høre om der er nogen der har en original tabel over vw anbefalede dækbredter til en Syncro 14´´.
På den måde vil jeg ha et godt udgangspunkt til at udregne endelig gearing, da jeg også har fået forhøjet mit 4. gear.
Mvh.
Kim W


Har haft: Arnold. T3 Syncro 2,1 MV. 1989, med 2 spær, decoupler, lange ben og halvhøjt tag

Har: Vanessa. T4 Syncro 2,5 TDI 102 hk. 2001. Lang snude m. AXL motor.
Tidligere polizei buss
 
En syncro med beboelsesfaciliteter er ikke en camper. ----  Det er en expeditionswagen

Bo

  • Gæst
Standard dækstørrelse til syncro.
« Svar #1 Dato: 16. Juni 2010 kl: 09:34:06 »
Hvis du bruger "søg" funktionen på forsiden af dette forum, vil du kunne finde en masse tråde der tidligere har behandlet dette emne. Her er f.eks. en god lang én af slagsen:

http://www.t3nettet.dk/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=1813&postdays=0&postorder=asc&highlight=d%E6ktabel

Ellers kan du prøve med søgeord som "gearing", "dæk" o.s.v.......God læselyst  :wink:

Offline porteren

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.112
    • Vis profil
  • By: Jelling
Standard dækstørrelse til syncro.
« Svar #2 Dato: 16. Juni 2010 kl: 10:47:43 »
Tak, det lykkedes. ser ud til at være 205/80x14
Mvh.
Kim W


Har haft: Arnold. T3 Syncro 2,1 MV. 1989, med 2 spær, decoupler, lange ben og halvhøjt tag

Har: Vanessa. T4 Syncro 2,5 TDI 102 hk. 2001. Lang snude m. AXL motor.
Tidligere polizei buss
 
En syncro med beboelsesfaciliteter er ikke en camper. ----  Det er en expeditionswagen