0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
som sædvanligt bliver Coriolis kraft nedvurderet.... må jeg igen slå et slag for denne faktor...
Der kan selvfølgeligt være en masse i vejen med styrekugler, bærearme og gummiet i geometrien, men oftest er det blot sporingen der gør, at bilen ikke rigtigt ved, hvad der er ligeud...
Jeg ville da bare skrue rattet af, og sætte det lige ned på strålerne i ratstammen?For det kan vel ikke være så vigtig hvor tandstangen står i lige-ud-stilling?
Citat fra: "T3sen" post=112974Jeg ville da bare skrue rattet af, og sætte det lige ned på strålerne i ratstammen?For det kan vel ikke være så vigtig hvor tandstangen står i lige-ud-stilling?............Rat skal være ret... ;-)
Citat fra: "jbjerrum" post=112979Citat fra: "T3sen" post=112974Jeg ville da bare skrue rattet af, og sætte det lige ned på strålerne i ratstammen?For det kan vel ikke være så vigtig hvor tandstangen står i lige-ud-stilling?............Rat skal være ret... ;-)Det er rigtig Jeppe...... og der skal ikke bare skrues løs eller flyttes rat, hvis bilen skal køre rigtigt.Der er faktisk et centermærke på tandstangen, som alt det ovenover og ved siden af, skal justeres ind efter Gør man det, får man en, efter T3 standard, perfekt køreoplevelse.Der er grundindstillinger for flere af delene, fra tandstangen og op til rattet.