0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Der er ingen problemer i at få den almindelige kobling til at holde med AAZ. Hvis du er paranoid over styrken, så kan du købe særligt stramme koblinger på ebay, og jeg tror, at det er betydeligt billigere end 228 mm løsningen, med mindre du selv har en drejebænk i baghaven.Brug hellere pengene på en ekstern oliekøler og kontrol af at din vandkøler har tilstrækkelig kapacitet - det er meget mere påtrængende problemer, når man lægger AAZ i.
Når nu du leger med diffen, kan du så fortælle mig om man kan pille pinden og bøsningen ud, uden at skulle skille gearkassen ad??OVERVEJER at pille dem ud af både gearkassen og for diff. til vinter og så få det renset ordentligt af for ir og skidt eller evt. få fat i det sæt rustfrie der findes, så man slipper for at det irrer...PS. Er det den JX pumpe vi fandt ude i garagen der ser sådan ud indvendigt??
Citat fra: "BlackChart"Når nu du leger med diffen, kan du så Du ka IKK få pinden ud uden at skille gearkassen ad, no way.Ser lige om ikke jeg kan skyde et forklarende billed.Jeg smed gearkasse på siden, så det kunne løbe ned langs akselen WD40/olie/motion så virker det igen.Hej AlpNår du er inde ved diffen (har pillet klokken af), så kan pinden vel godt komme ud???
Når nu du leger med diffen, kan du så Du ka IKK få pinden ud uden at skille gearkassen ad, no way.Ser lige om ikke jeg kan skyde et forklarende billed.Jeg smed gearkasse på siden, så det kunne løbe ned langs akselen WD40/olie/motion så virker det igen.
Der står lidt om spær vedligeholdelse her-http://www.t3nettet.dk/PNphpBB2-viewtopic-t-9796-postdays-0-postorder-asc.html.Jeg kan godt levere en hulens masse billeder om det hvis i er inteseret.Og alp. Hvad med en subaru motor i bilen.Mv Daniel