T3nettet og T3Klub Danmark forum

T3 Fora.. => Syncro Fora => Emne startet af: dokajønne efter 06. Maj 2006 kl: 12:07:15

Titel: Sænkning af syncro doka
Indlæg af: dokajønne efter 06. Maj 2006 kl: 12:07:15
Skam dig!

Hvis den skal noget, skal den da hæves! 8)
Titel: Sænkning af syncro doka
Indlæg af: WBX Manden efter 06. Maj 2006 kl: 14:59:26
Citat fra: "dokajønne"
Skam dig!

Hvis den skal noget, skal den da hæves! 8)


ENIG !

Ellers køb en Multivan, Transporter, Carat mv.
Titel: Sænkning af syncro doka
Indlæg af: jankjerbye efter 06. Maj 2006 kl: 20:22:12
Ja, jeg må nok stemme i koret! Du skal da ikke sænke en syncro? Hvorfor vil du det?

Sælg den til mig istedet og køb en lækker carat eller lign istedet.

 8)
Titel: Sænkning af syncro doka
Indlæg af: Djursland efter 07. Maj 2006 kl: 01:07:38
hej hej med jer..

forestil jer en badekars lav syncro med NOK HK der var top gejlet og som aldrig kom udenfor vejen..

det hade jeg en ide om da jeg hade syncro.... men så fik jeg mine piller og kom tilbage til virkeligheden igen  :lol:  :lol:  :lol:  

Mvh Flemming  :lol:
Titel: Sænkning af syncro doka
Indlæg af: dokajønne efter 07. Maj 2006 kl: 22:35:13
Se sådan skal den ondeste syncro se ud!
(http://www.t3nettet.dk/album_pic.php?pic_id=165)
(nej det er ikke min.............endnu 8) )
Titel: Sænkning af syncro doka
Indlæg af: dokajønne efter 07. Maj 2006 kl: 22:48:17
I øvrigt tror jeg at du får problemer med de forreste hjulophæng.
.......og så findes der altså folk der har fået en fatwa for mindre forseelser.
Titel: Sænkning af syncro doka
Indlæg af: Geltzer efter 27. Maj 2006 kl: 17:04:18
personligt ka jeg ikke se hvorfor men sku sænke en syncro

men hvis man sku så ville jeg sige at udover fjedre( kan fremstilles på bestilling hos f.eks. dansk vognfjederfabrik i islev),
så sku du nok kigge på ophængende idet disse nok er længere end på standard modellen min gamle caddy var også hævet fra fabrikkens side og der var trianglerne også længere end originalt.
jeg ville også tjekke længden på trækakslerne jeg ved ikke om disse er længere end standard men jeg ku forestille mig at de var og de ska derfor ved sæknning enten kortes eller skiftes
Titel: Sænkning af syncro doka
Indlæg af: dokajønne efter 27. Maj 2006 kl: 20:26:29
:roll:
Ja undskyld MEN såvidt jeg ved er der kun to grunde til at sænke en bil:

1: Fordi en supersænket vogn med de bredeste alubasser ser lækker ud
2: For at forbedre køreegenskaberne, især ved høje hastigheder og i sving.

Ad 1: Jeg tror ikke at du kan sænke en syncro så meget som en alm. 2wd, da der foran skal være plads til drivaksler, ligeledes tror jeg at øverste hjulophæng er lidt længere på syncroen end på en 2wd.
Altså kan den aldriig blive så fed at se på som en 2wd.

Ad 2: Det er begrænset hvilke hastigheder vi mosler afsted med og i kurver vil du kunne mærke at viskosen begynder at stramme i styrtøjet og dermed forringe kørslen (medmindre den er spritny) Skulle man have hypheste nok er det fedeste da også med ren baghjulstræk
Altså vil en syncro aldrig få den samme fordel af sænkningen som en 2wd

Jeg ville bare nævne det :?