Forfatter Emne: turbometer  (Læst 1451 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Hawaiibussen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.418
    • Vis profil
  • T3 model: Den Gule 1,9DG "Lowrider"
  • By: 2660 Brøndby Strand
turbometer
« Dato: 25. Januar 2008 kl: 14:46:57 »
Trykslangen fra indsugningmanifold til LDAdåse skal der et T stykke ind.
Morten #9

billeder http://www.t3nettet.dk/gallery/category/38-cat38
-1987 Allrounder højhat EJ22 "Lowrider"
-Saab 9-5 Turbo = Lokalt højtryk, året rundt :)

Past:
-1989 Club Joker 2,1 DJ
-1990 Hawaiibussen Caravelle
-1989 Transporter "The fire truck" Panelvan Syncro 14" 1,6 TD JX 15" BF MT hjul.

Offline casper

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.505
    • Vis profil
turbometer
« Svar #1 Dato: 25. Januar 2008 kl: 17:27:11 »
Der går en slange i samme materiale som mellem dyserne.
Den slange går mellem en studs på indsugningsmanifolden og så LDA dåsen. LDA dåsen e en trykdåse på størrelse med de coladåser man får på fly, den sidder på indsprøjtningspumpen.

Det er i det slange du skal sætte et t-stykke ind.
Mvh. Casper

Offline Jarl

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.234
    • Vis profil
turbometer
« Svar #2 Dato: 25. Januar 2008 kl: 17:35:33 »
så du kan se det monumentale tryk på 0,65 bar, sagde den gamle mavesure gnavpot... :wink:
Bedste hilsner

Jarl

-------------------------------------------------------
http://www.jarlpaulsen.dk

Tager udenom - og nyder det!

Crapz

  • Gæst
turbometer
« Svar #3 Dato: 25. Januar 2008 kl: 19:54:08 »
du kan også teste din LDA dåse :D

træk slangen af LDS dåsen træk i "pinden" som går hen til pumpen hen i mod tid også sæt en finger på det hul fra der hvor slangen sad på så skulle den genre holde pinden ude.

gør den ikke der så er den dåse færdig :(