Off topic > Træf

Panzermuseum East på lørdag - klubbens medlemmer

<< < (2/5) > >>

Erik:
Jeg er helt sikker på at du kan få lov til at betale kontingent til Rabundus ved ankomst til museet...

vh. Erik

Kjeld:
Hej,

er der nogle der kører fra Kbh og kan have et lille Truma fyr med tilbage. Så vil Andreas sende det derned fra Silkeborg. Kunne være fantastisk.

tak og vh Kjeld

Aakerman:
Jeg glæder mig til Lørdag, for da skal vi se:

www.panzermuseumeast.dk

Når jeg sidder og kigger på den hjemmeside, farer tankerne jo et par og 40 år tilbage, da man selv gik i "Kongens klæder", og dagligt blev underrettet om, at 7 Polske Infanteridivision, stort set var klar til at hoppe i landgangsbådene, så derfor var det vigtigt, at foldespaden var skarpslebet, således at man som sidste udvej, kunne hugge hovedet af en "fredsforstyrrer".

Kan i huske "enkeltmands forbindingen" ? Gad vide om den eksisterer endnu? Jeg kan huske at jeg bandt tavlesvampen fast til min fod med den.
Da Sergenten spurgte hvad jeg havde gang i, svarede jeg :"bekæmpelse af fodsvamp". De tre ord og tanken, kostede 3 fortløbende weekend vagter.

Sikke tider ;)
Vi ses på Lørdag

Med venlig hilsen
Bent

Erik:
Jeg vil bede alle om at lade være med at gå ind på museet før tid.. Jer som kommer i god tid kan bruge tiden på at sparke dæk, på forpladsen. så vidt jeg husker er pejlepunktet nogle sammenrullede kampvognsbælter.. Jeppe satser på at være der ved 1230 tiden... Mads og jeg kommer efter planen omkring 1245..

glæder mig helt vildt... Erik

Simon L:
Jeg kan desværre ikke deltage. Ha´en super dag og så ses vi snart på GDS senere på måneden  :)

Vh Simon.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version