Off topic > Træf

Indkaldelse til Generalforsamling i T3Klub Danmark

(1/2) > >>

Hinze:
Indkaldelse til Generalforsamling i T3Klub Danmark.
Søndag d. 23. marts 2014 i Medbogerhuset Ullerupdalvej 13 7000 Fredericia. Mødetid kl. 1300. Forventet afslutning kl. 1600.
Dagsorden ifølge vedtægterne:

01. Valg af dirigent
02. Valg af referent og stemmeudvalg
03. Formandens beretning
04. Kassererens beretning, herunder fremlæggelse og godkendelse af regnskab.
05. Fremlæggelse af dette års budget
06. Fastsættelse af næste års kontingent
07. Indkomne forslag (herunder vedtægtsændringsforslag)
08. Valg af bestyrelsesmedlemmer (5 stk)
09. Valg af bestyrelsessuppleanter (2 stk)
10. Valg af kritisk revisor og suppleant
11. Eventuelt

Forslag, herunder forslag til vedtægtsændringer, som ønskes sat under afstemning inden for dagsordenen, skal sendes via mail til formand@t3klubben.dk senest 8 dage før generalforsamlingen.

Lidt til ganen: Der vil blive serveret kaffe og the samt kage ved arrangementet. Tilmelding er nødvendig, af hensyn til bestilling af kage.

Tilmelding til generalforsamlingen mailes til formand@t3klubben.dk senest søndag d. 16. marts. Mailen skal indeholde brugernavn på T3klubben.dk, fornavn og efternavn.
Dokumentation for medlemskab: Medlemmer, herunder nye medlemmer, som har betalt kontingent for 2014 efter 1. februar skal på generalforsamlingen medbringe dokumentation for betaling af kontingent. Det kan f.eks være et print af bankoverførslen.

Venlig hilsen
T3Klub Danmark
Bestyrelsen

Hinze:
Husk det nu, der er stadigvæk ledige pladser.

t3søren:
Kom her og vær aktiv medspiller i at udbrede interessen for vores gamle biler, mulighed for indfyldelse og skabe en stærkere klub, til glæde for andre mennesker, får du her.
Håber på "kampvalg" til bestyrelsesposter, da det kun kan fremme og højne interessen for t3er' i Danmanrk.

Vel mødt - der er stadige ledige pladser.

Adr. er :
Medbogerhuset
Ullerupdalvej 13
7000 Fredericia

Ps. Kurt har igen være venlig og hjælpsom at stille lokale til et t3 møde - sidst der var møde her var da Mary vente hjem fra jordomrejse og Dennis holdt foredrag.
Stort tak til Kurt for hjælpen.

t3søren:
Kurt ønsker vi skal bruge parkeringsområdet ved nummer 83 til 137

Vel mødt gode folk.

kh:
Og, vi glæder os til at se Jer, så mange som muligt.

Har ikke været aktiv et stykke tid på Nettet, har haft travlt, og på grund af renovering af vort boligområde, Korskærparken, har vi boet i en anden lejlighed og er kommet hjem igen.
Det har selvsagt medført en masse pakkeri, men nu kan vi overse resten.

Jeg blev glad da Søren ringede, for det gav mulighed for at bidrage med noget til fællesskabet omkring vore biler, som en tak til de som har hjulpet mig når jeg har stået med noget jeg ikke kunne finde ud af.

Og, fra nu er det ikke KH, men Kurt.

Bedste hilsener ønske om et godt møde i morgen.

Kurt.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version