Off topic > Træf

Fyn 14 Det var hyggeligt, mange tak.

(1/4) > >>

Aakerman:
Hej alle

Så fik vi "klaret" FYN 14. Jeg synes det var rigtigt hyggeligt at møde jer allesammen igen, få en sludder, et godt råd, et godt grin, god mad :P

Jeg holder meget af dette gode kammeratskab. Tak til arrangørerne, jeg ved at det er et stort arbejde at pusle alle brikker på plads.
Tak til jer allesammen for godt humør, tak til Hr Thing for formiddagskaffe og brød på hans værksted, og ikke mindst tak til vejrguderne.

Så kommer der lige en personlig een: Tak til en Ukendt for at have fundet lige præcis et supereksemplar af en kofanger, der vil klæde "Guldklumpen" i stedet for den bulede. :cheer:

Vi ses til Sydhavstræf hos Poot.

Med venlig hilsen
Bent

svalen:
Svalerne vil også gerne deltage i denne tråd B)

Tak til T3Klubben for et flot arrangement, tak til alle øvrige deltagere, vi ses B)

vh Anette & John

POLLE955:
Ja vi vil også gerne sige tak for rigtig hyggeligt træf , selv om vi måtte stikke af i utide for at tage til 60 års fødselsdag , håber at mine suppleanter klarede konkurrencen i fin stil . Vi ses hilsen Linda og Poul

t3søren:
Takker også herfra. Er lige landet i gårdspladsen og kan mærke sofaen trækker !!!
Hyggeligt og masser af gode grin :-)
Dejligt at kører hjem i en dobbelt kronede t3 - tak for jeres stemmer !!! Min kone er glad for jeres tilkendegivelser :-)

kh:
Vi var der jo ikke så længe, jeg håber de to små knægte med tiden får lidt mere tålmodighed, så der bliver lidt tid til flere samtaler og småsnakke.
Bidrager gerne med at prøve at holde traditionen i hævd.

Hav det godt Alle sammen, Tak for denne gang.

Mvh. Kurt.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version