T3 Fora.. > R4i Fora

ADR projekt

(1/2) > >>

Erik:
Har lånt Mads værksted her i weekenden. går og hygger med ADR projekt...

Mads var vært med morgenkaffe både lørdag og søndag...

[attachment id=1 msg=126775][attachment id=2 msg=126775][attachment id=3 msg=126775]

Hinze:
 8), oj hvor sejt med en ADR. Den ser ud til at passe fint i en doka, med ekstra højden i motorrummet. Er den egentlig med variabel indsugning?

Erik:

--- Citat fra: Hinze efter 26. Juni 2016 kl: 20:24:13 --- 8), oj hvor sejt med en ADR. Den ser ud til at passe fint i en doka, med ekstra højden i motorrummet. Er den egentlig med variabel indsugning?

--- Afslutning på citat ---

ikke det jeg ved af... bare alm. spjældhus.. mener du venturi???  undskyld min uvidenhed.????

gunnar6690:
Det Hinze mener er nok om den har variabel længde i indsugningsmanifolden. Det mener jeg de har, den sorte vacuumdåse foran på siden af manifoldrørene. Lidt under generatoren. Det tyder på det i de ADR jeg har. ( kører A4 med ADR )

Hinze:

--- Citat fra: gunnar6690 efter 26. Juni 2016 kl: 21:59:45 ---Det Hinze mener er nok om den har variabel længde i indsugningsmanifolden. Det mener jeg de har, den sorte vacuumdåse foran på siden af manifoldrørene. Lidt under generatoren. Det tyder på det i de ADR jeg har. ( kører A4 med ADR )

--- Afslutning på citat ---

lige præcis

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version