no no ...
De sidste uge var hårdt, materialet (T3 busserne) lider slid ...
Jeg har faktisk besluttet at sælge min hvide doka syncro på det tyske marked sammen med et ekstra sæt renoverede 5,43 gearkasser. Hele pakken ligger på små 11.000 euro. Det er jo en 4 doors fra 1990 med mange fine detaljer og diverse TRISTAR detaljer der følger med (ligger i garagen).
Til gengæld vil jeg skifte en nyrenoveret JX in i min syncro camper, og det skal måske ske på et VAG værksted. Min datter Ronja skal lave et praktikum her hos VW i Flensborg, måske en ide om at parkere bussen der til dette motorskift. Det koster nok en klat penge, små 4.500 euro regner jeg med. Efterfølgende går den så til pladesmeden og skal lakkes hos eksperten.
Jeg fikser og fjoller i de her dage lidt med nye bremseledninger til min T3 LLE, de dumpede til syn. Og helt ærligt, de gamle rådne ledninger var total fiks og færdig (død) farligt at køre med ...
Så i fremtiden bliver det kun til en T3 LLE og en T3 Syncro Camper, begge med JX og min bobbel som reserve. Har lige kigget lidt på en ny hybridbil fra Hyunday ... ligger på omtrent 24.000 euro ... køre med elektromotor på arbejde og retur ... og ekstra motor startes til den lange strækning ... og busserne er så bare hobby ...
---
Og for at skyde papegøjen, så kører jeg i min bobbel cabriolet i de her uger. Fint med lidt kørsel i boblen, den blev næsten aldrig brugt siden 2004 ...
Total relaxed hilsen
Jens